Lista zmian w aplikacji: sierpień 2011

Aktualizacja z 18 sierpnia to przede wszystkim oferta dla sprzedających na Allegro. Serwis ifirma.pl zintegrowany z Allegro daje możliwość automatycznego wystawiania i księgowania dokumentów sprzedaży do zamówień złożonych na Allegro bez przepisywania danych z zamówienia.

datazmiana
18.08.2011
  • integracja z Allegro.pl:
    • możliwość automatycznego wystawiania i księgowania dokumentów sprzedaży do zamówień złożonych na Allegro bez przepisywania danych zamówienia.
  • dodawanie e-dokumentów w module Pracownicy:
    • tym, którzy docenili opcję przechowywania w serwisie elektronicznych dokumentów kosztowych, dajemy również możliwość przechowywania dokumentów związanych z pracownikiem, jego umowami i rachunkami, np. dołączenie do rachunku skanu zwolnienia lekarskiego lub wniosku urlopowego,
  • oznaczanie zamówienia esklepów jako „ręcznie zaksięgowane”,
  • możliwość przedłużenia sesji o kolejne 60 minut – opcja pojawia się na 2 minuty przed wygaśnięciem sesji,
  • zmiana nazwy „eksport usług” na „świadczenie usług poza terytorium kraju” oraz nazwy „wewnątrzunijna dostawa usług” na „świadczenie usług dla podatników VAT-UE w trybie art. 28b”.

Pełna lista zmian w aplikacji ifirma.pl: