Chat with us, powered by LiveChat

Marketplace na empik.com – warunki, prowizje i korzyści z dołączenia

empik marketplace

Empik Marketplace to jedna z wiodących platform e-commerce w Polsce, zrzeszająca sprzedawców o najwyższej jakości obsłudze. Ugruntowana pozycja rynkowa Empiku oraz rozbudowana baza jego klientów sprawiają, że obecność tam stanowi świetną okazję do rozwoju własnego biznesu. Jak zatem dołączyć do grona partnerów biznesowych Empik.com? Czym dokładnie jest Empik Marketplace? Ile wynosi prowizja? Zapraszamy do lektury.

Empik Marketplace – co to jest?

Empik Marketplace to wielokanałowa platforma sprzedaży, dostępna z poziomu strony internetowej i aplikacji mobilnej, dzięki której partnerzy biznesowi Empiku mogą dotrzeć ze swoimi produktami do milionów klientów, przy jednoczesnym wsparciu ze strony dobrze znanej na polskim rynku i zaufanej marki.

Empik Marketplace dedykowany jest dużym i średnim przedsiębiorcom, posiadającym w swojej ofercie produkty z zakresu 16 kategorii produktowych, takich jak elektronika, AGD, zabawki, zdrowie i uroda, dziecko i mama, dom i ogród czy sport i rekreacja. 

Dostrzegając potencjał tkwiący w ugruntowanej pozycji rynkowej oraz nieustannie rosnące zainteresowanie sprzedażą internetową, Empik wyszedł naprzeciw potrzebom przedsiębiorców, którzy dają gwarancję profesjonalizmu, najwyższej jakości obsługi oraz terminowości, dla których jednocześnie uzyskanie dostępu do renomowanej platformy sprzedaży otwiera drogę do jeszcze szybszego rozwoju. 

Empik Marketplace – korzyści i koszty

Obecność na Empik Marketplace jest równoznaczna z uwiarygodnieniem swojej marki w oczach milionów użytkowników – podlega ona bowiem odpowiedniej weryfikacji w zakresie jakości usług oraz stopnia satysfakcji klientów; Empik ze swojej strony również dokłada wszelkich starań, aby tę wiarygodność budować – realizując m.in. Program Ochrony Kupujących, którym obejmuje klientów korzystających z usług partnerów na Empik.com.

Jest to też okazja do budowania widoczności swojej i swoich produktów – Empik dociera bowiem do 2,5 miliona użytkowników dziennie w ramach swojej strony internetowej, 2 miliony zaś korzystają każdego dnia z jego aplikacji mobilnej. Jest to też efekt podejmowanych przez niego działań marketingowych, z których dobrodziejstwa korzystać mogą w rezultacie partnerzy biznesowi obecni na Empik Marketplace.

Marka oferuje również indywidualne wsparcie ze strony dedykowanych opiekunów biznesowych, z których pomocą efektywność działań wzrasta jeszcze bardziej. 

Kolejną okazją do podnoszenia rentowności działań w Empik Marketplace jest możliwość dołączenia do programu Empik Premium, dzięki któremu można zwiększać swoją konkurencyjność, oferując klientom bezpłatne dostawy, wyróżniając się na karcie „produkt”, a tym samym jeszcze bardziej poprawiając swoją widoczność i poszerzając grono kontrahentów. 

Jeżeli chodzi o koszty, model współpracy w ramach platformy ukształtowano wedle przejrzystych zasad – Empik nie pobiera opłaty aktywacyjnej ani abonamentu, a zorganizowany jest wedle prowizyjnego systemu rozliczeń – w tym zakresie obowiązują różne stawki dla różnych kategorii produktowych, sama prowizja jest zaś naliczana w momencie potwierdzenia realizacji transakcji. Brak też dodatkowych kosztów obsługi czy opłat za publikację oferty, co zdecydowanie wyróżnia Empik Marketplace spośród innych tego typu platform.

Nowa sprzedaż w Empiku, czyli jak rozpocząć sprzedaż na Empik Marketplace? 

Aby rozpocząć sprzedaż na Empik Marketplace, w pierwszej kolejności należy wykonać kilka prostych kroków:

  1. Zapoznać się z obowiązującym regulaminem i warunkami współpracy (m.in. w zakresie sprzedaży nowych produktów, udzielania gwarancji, dostarczania produktów bez wad). 
  2. Wypełnić i przesłać udostępniony przez Empik formularz zgłoszeniowy (zawierający m.in. dane firmy, ofertę, dane kontaktowe).
  3. Oczekiwać na mailową informację o weryfikacji zgłoszenia i kontakt ze strony pracownika centrali. 
  4. Uzupełnić dane swojego konta (m.in. o opis, logo, politykę zwrotów, kwestie związane z RODO, rozliczenia, dane kontaktowe).
  5. Rozpocząć działania sprzedażowe. 

Sam panel sprzedażowy jest zaś intuicyjny i nie powinien generować dodatkowych problemów w trakcie korzystania. Istnieje również możliwość integracji sklepu z Empik Marketplace z wykorzystaniem API, XML, a także w drodze samodzielnego dodawania produktów oraz ich następczego podpinania w panelu Mirakl.

Najważniejsze pytania

  1. 🔸Co to jest Empik Marketplace?

    Empik Marketplace to platforma sprzedażowa zrzeszająca partnerów biznesowych Empiku, wspieranych przez niego w ich działaniach biznesowych. 

  2. 🔸Empik Marketplace - ile wynosi prowizja?

    Prowizja od sprzedaży i dostawy to jedyne koszty partnerów biznesowych Empiku - różnią się one w zależności od kategorii sprzedawanych produktów.

  3. 🔸Jak rozpocząć nową sprzedaż na Empik?

    Aby rozpocząć sprzedaż na Empik, należy uzupełnić formularz zgłoszeniowy i przejść pozytywnie weryfikację. Z platformą mogą współpracować jedynie doświadczeni, profesjonalni, terminowi, dobrze komunikujący się i wysoko oceniani przedsiębiorcy.

Klauzula/ zastrzeżenie prawne na ifirma.pl

Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga. O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.

Odwiedź nasz
kanał na

I sprawdź:

  • podstawy prowadzenia firmy,
  • rady i opinie ekspertów,
  • bieżące terminy podatkowe.

SUBSKRYBUJ

O księgowości wiemy wszystko,
żebyś Ty nie musiał

Daj się zaskoczyć profesjonalnej wiedzy naszych księgowych i oddaj swoje rozliczenia w dobre ręce. A może wolisz samodzielną księgowość? Nasz program do księgowania online jest wyjątkowo prosty i intuicyjny w obsłudze, podobnie jak narzędzie do wystawiania faktur. Wybierz to, co najlepiej odpowiada Twoim potrzebom - ręczymy za każdą z usług ifirma.pl.

Romek

z ifirma.pl

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

Załóż darmowe konto i testuj ifirmę bez zobowiązań

Nowoczesna

Rzetelna

Księgowość