Blog ifirma.pl

Integracja z Ebexo

|
Czym charakteryzuje się sklep internetowy na Ebexo.pl i jak zintegrować go z księgowością online w ifirma.pl? Dowiedz się więcej.
Biuro rachunkowe - ifirma.pl

Ebexo

Zintegruj ifirma.pl z Ebexo

Ebexo to narzędzie e-commerce do skutecznego zarządzania Twoim sklepem internetowym.

Ebexo to ogromna ilość funkcjonalności, indywidualna i atrakcyjna grafika, stałe aktualizacje oprogramowania, zaawansowany system mailingowy Emelo oraz łatwy w obsłudze panel administracyjny. Ebexo to duża liczba wdrożeń i wspieranie na co dzień wielu dochodowych sklepów.

Ebexo to także doświadczony zespół agencji interaktywnej Ibero będący do dyspozycji w zakresie marketingu 360°. Tak prezentuje się e-commerce przyszłości w wydaniu Ebexo.

Sprawdź, jak zintegrować ifirma.pl z Ebexo.

E-sklep na Ebexo

Oprogramowanie Ebexo to chętnie wybierany produkt, przeznaczony dla osób planujących przenieść (lub stworzyć na nowo) swój biznes w sieci. Współpraca w ramach platformy internetowej umożliwia stosunkowo łatwe i szybkie założenie własnego sklepu online. Użytkownik, który skonfrontuje się z ofertą Ebexo, ma kilka możliwości współpracy. Czy charakteryzują się wyróżnione modele oprogramowania i jakie funkcjonalności gwarantuje serwis?

Obsługa produktów i sprzedaży. Prostota i maksymalne uproszczenie zadań

Narzędzia zaprezentowane przez specjalistów z portalu Ebexo umożliwiają sprawne sprzedawanie produktów, usług, a nawet plików multimedialnych (ebooków, audiobooków, grafik) za pośrednictwem indywidualnych witryn sklepowych.

Ogromną zaletą Ebexo jest możliwość szerokiej prezentacji cech własnych towarów – długości opisów, listy cech, katalogi – są niemalże nieograniczone. Na korzyść portalu działa także intuicyjne filtrowanie produktów – kupujący ma możliwość ustawienia dedykowanych opcji sortowania, dzięki czemu sam proces decyzyjny zostaje maksymalnie skrócony. Łatwa i szybka obsługa zamówień, potwierdzana na każdym kroku transakcji przez komunikaty oraz powiadomienia elektroniczne, zachęca osoby odwiedzające sklep internetowy do dokonania udanych zakupów.

Sprzedaż jest maksymalnie uproszczona dzięki wykorzystaniu technologii hurtowni online – właściciel sklepu może swobodnie wybierać spośród szerokiej gamy hurtowników dostarczających najlepsze towary. Nad całością przedsięwzięcia działa nie tylko profesjonalna kadra pomocnicza Ebexo, ale również bogate zestawienie statystyk sprzedażowych i raportów, dzięki którym sprzedawca może wyciągnąć najważniejsze wnioski dotyczące skuteczności funkcjonowania sklepu.

Wzmocnienie sprzedaży – promocja i współpraca z portalami zewnętrznymi

Ebexo współpracuje z największymi dostawcami produktów, a także wykorzystuje najpopularniejsze systemy płatności internetowych. Takie zestawienie potęguje zadowolenie klientów – mogą oni swobodnie wybierać formę dostawy towarów, wyszukać konkretną firmę kurierską świadczącą usługi, czy też formę przelewu online. System generowania listów przewozowych umożliwia samodzielne generowanie etykiet. Cała działalność biznesowa może zostać prowadzona bez opuszczania swojego domu.

Ebexo, znając uwarunkowania rynkowe, stawia także na promocję sprzedaży oraz wydajne pozycjonowanie witryn w przeglądarkach. Autorski sklep internetowy można połączyć także z innymi, zewnętrznymi portalami sprzedażowymi: m.in. Allegro. Coraz popularniejsze staje się także korzystanie z porównywarek cenowych, na których może znaleźć się oferta przedstawiana przez konkretny e-sklep. Katalog produktów znajdzie swoje miejsce na Ceneo, Skąpcu, Nokaucie czy Sklepach24.

Autor ifirma.pl

Zespół IFIRMA

Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.

Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.

W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.

Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.

Z biurem rachunkowym IFIRMA masz i czas, i firmę

Już za 149 zł

miesięcznie

  • Pomagamy w przeniesieniu dokumentów i formalnościach
  • Przydzielamy dedykowaną księgową
  • Wygodnie dostarczasz dokumenty,
a księgowa rozlicza miesiąc i wysyła deklaracje
Myślisz o zmianie księgowego?

Zostaw swój numer telefonu, a my znajdziemy księgowego dla Ciebie.

    Dodaj komentarz

    Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga. O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.

    Biuro rachunkowe - ifirma.pl

    Mobilnie. Wszędzie

    Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

    Mobilnie

    Ułatwienia dla e‑commerce

    Wygodne integracje
    Wygodne integracje

    Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

    Sprawdź wszystkie integracje →

    Wygodne integracje
    Płatności w jednym miejscu

    ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

    Wygodne integracje
    Łatwe generowanie faktur

    Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

    allegro integracja ecommerce
    woocommerce integracja ecommerce
    shoper integracja ecommerce
    prestashop integracja ecommerce
    shoplo integracja ecommerce
    magento integracja ecommerce