Przyspiesz nadawanie przesyłek i uprość obsługę zamówień dzięki bezpośredniemu połączeniu z InPost.
Generuj protokuł jednym kliknięciem - system automatycznie stworzy dokument zawierający listę przesyłek przygotowanych do odbioru przez kuriera
Numer nadania przesyłki trafia automatycznie do InPost– wszystko szybciej, wygodniej i zgodnie z wymaganiami
Zaskocz klientów wygodą! System sam błyskawicznie pobiera dane i generuje odpowiedni link do śledzenia.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. Risus commodo viverra maecenas accumsan.
Integracja z Empikiem umożliwia import zamówień, automatyczne wystawianie faktur oraz zarządzanie produktami, co usprawnia procesy sprzedażowe.
Połączenie z eBay pozwala na import zamówień, automatyzację fakturowania oraz efektywne zarządzanie sprzedażą i ofertami.
Połączenie z WooCommerce pozwala na import zamówień z WooCommerce do IFIRMA, automatyzację procesów fakturowania i księgowania, co usprawnia zarządzanie sprzedażą w sklepie internetowym.
Integracja z Shopify umożliwia import zamówień, automatyzację procesów księgowych oraz zarządzanie produktami, co ułatwia prowadzenie sklepu internetowego.
Dzięki integracji z InPost, użytkownicy mogą automatyzować proces nadawania przesyłek, generować etykiety oraz śledzić status paczek bezpośrednio z poziomu IFIRMA.
Połączenie z Apaczka usprawnia masowe tworzenie etykiet, zamawianie kurierów oraz śledzenie przesyłek, co usprawnia proces logistyczny.
Chcesz poznać bliżej integrator e-commerce albo rozwijać go razem z nami? A może masz pomysł na kolejną integrację? Napisz do nas!
ecom@ifirma.plWypróbuj przez 30 dni za darmo. Bez zobowiązań.