Biuro Rachunkowe

od 89 zł miesięcznie

  • Obsługa JPK – bez dopłat.
  • Pełna odpowiedzialność za dokumentację.
  • Wygodne dostarczanie dokumentów.

PORÓWNAJ CENY

Zleć swoją księgowość

Czy Facebook sprzedaje?

Wiele osób zastanawia się czy Facebook może przełożyć się na sprzedaż. Wiemy, że buduje wizerunek, że można wykorzystać do obsługi klienta… Pokażę Wam kilka metod jak wykorzystać go do pozyskiwania leadów.
Monitoring

Monitoring to nie tylko narzędzie do słuchania tego, co się pisze o naszej marce, ale doskonale narzędzie do pozyskiwania leadów. Słowami kluczowymi mogą być nie tylko te związane z Twoją marką, ale wszystkie wskazujące na szukanie przez klienta produktów czy usług. “Szukam księgowej”, “jakie dobre biuro rachunkowe polecacie” czy “mam problem z pitem 7” – to tylko niektóre z fraz, które można stosować.
Oczywiście wyszukanie ciepłego leada nie gwarantuje sukcesu. Trzeba umieć jeszcze przekonwertować takiego zainteresowanego w klienta, ale to już odrębne zagadnienie.

Oferty Facebooka

Na naszych fanpage mamy możliwość stworzenia oferty – kuponu rabatowego albo bardziej skomplikowanej promocji. Jest to opcja płatna, ale pozwala nam konkretnie zmierzyć ile osób ja pobierze ze strony, a potem zrealizuje taki kod – online lub offline. Jest to dobry sposób na zachęcenie fanów na Facebooku do skorzystania z usługi czy kupienia produktu.

Konkursy i zabawy

To nie tylko galerie na lajki, ale również bardzo dobre narzędzie zachęcające do sprzedaży. Warto przemyśleć mechanizm. Może rywalizacja, w której jednym z mechanizmów punktowych jest zwiększanie puli za zakup produktu? Może trzeba przepisać kod z opakowania? Może zdjęcie z produktem? Jest wiele opcji, które można wykorzystać, żeby napędzić sprzedaż. A łatwość instalacji takiej aplikacji i tani koszt przeprowadzenia – porównaj ile kosztowałaby Cie promocja takiej zabawy w miejscach sprzedaży – powoduje, ze to bardzo wygodne narzędzie.

Facebook Ads

Poza standardowym prowadzeniem kampanii możemy robić dużo rzeczy. Dobierać podobną grupę docelową, tworzyć ścieżkę sprzedaży, sprawdzać co dzieje się z klientami ze strony i kierować do nich reklamę na Facebooku – to tylko niektóre z funkcji dostępnych za darmo dla reklamodawców. Reklama nigdy nie była tak tania i dobrze dobrana.

Aplikacje

Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby postawić na Facebooku aplikacje sklepu czy oferty. Wystarczy nawet zainstalować prostą i darmową aplikację, która będzie drzwiami (gate) do naszego sklepu postawionego na stronie www.

 

Niezależnie od tego czy sprzedajesz swoje produkty/usługi online czy w sieci sklepów – Facebook i dobrze przemyślana strategia oraz wykorzystanie dostępnych narzędzi to bardzo dobra możliwość sprzedażowa. I oczywiście, tak jak nie da się zmierzyć efektów kampanii billboardowej czy telewizyjnej, tak na Facebooku możemy słuchać i docierać do potencjalnych klientów. To siła, której nie oferuje nam praktycznie żadne inne narzędzie marketingowe. Moim zdaniem Facebook sprzedaje – tylko większość ludzi nie wie jak.

W branży social media działa od 8 lat. Pra­cuje dla klien­tów z róż­nych dzie­dzin, przez lata zaj­mo­wała się mar­ke­tin­giem szep­ta­nym oraz przy­go­to­wy­wa­niem stra­te­gii mar­ke­tin­go­wych. Jej debiu­tancka książka “Zarzą­dza­nie kry­zy­sem w social media” nakła­dem wydaw­nic­twa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania. Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych.

Facebook Twitter LinkedIn Google+ YouTube 

W ifirma.pl
pełna obsługaJPK

Nowy rok, nowe obowiązki dla przedsiębiorców.

Poznaj zmiany podatkowe w 2018 r.:

Nie czekaj na ostatnią chwilę.

przeczytaj nasz poradnik


Sprawdź ofertę,
którą mamy dla Ciebie

Biuro Rachunkowe

89zł/mc

ZAREJESTRUJ SIĘ