Jak przyciągnąć klientów na stronę internetową?

Na dobrej stronie internetowej wszystko musi być starannie zaplanowane i wykonane. Spory ruch i profesjonalny design to czasem za mało, aby mówić o sukcesie, jeśli na stronie nie ma konwersji. Warto wówczas popracować nad optymalizacją strony – tym bardziej, że niekiedy naprawdę niewiele trzeba, aby zwykłego użytkownika zamienić w zadowolonego, lojalnego klienta. Podpowiadamy więc, jak przyciągnąć klientów na twoją stronę internetową.
Im mniej, tym więcej

Umiar jest przyjacielem każdej strony internetowej. Być może nie potrzebujesz u siebie aż tylu grafik, wiadomości i wtyczek społecznościowych? Podkreśl najważniejsze rzeczy i wyrzuć te niepotrzebne. Użytkownik przytłoczony zbyt wieloma elementami na stronie prędzej ucieknie, niż będzie próbował przekopywać się przez dziesiątki zakładek, aby dotrzeć do interesującej go informacji. Nie komplikuj więc niepotrzebnie – ludzie nie przepadają za nowościami, bo zazwyczaj nie wiedzą jak ich używać. Niech poruszanie się po twojej stronie będzie proste i przyjemne.

Prosto i celnie

Zadbaj o dobre call to action. Internauci często „skanują” stronę, zamiast czytać ją od deski do deski, dlatego umieść call to action w widocznym miejscu i odpowiednio wyeksponuj. Niech prowadzi tam, dokąd ma prowadzić – bez wprowadzania użytkownika w błąd i zatajania informacji. Jeśli obiecujesz, że po kliknięciu odnośnika użytkownik zostanie przekierowany do galerii zdjęć, to niech będzie przekierowany do galerii zdjęć, a nie formularza rejestracyjnego.

Eksperymentuj

Jeśli nie wiesz czy odnośnik do oferty zachęca użytkowników do kliknięcia, to przetestuj to. Sprawdź kilka wersji buttonów, zmieniaj kolorystykę nagłówków, rozmiar i ułożenie zdjęć i monitoruj, które z nich są skuteczne.

W grupie raźniej

Ludzie mają tendencję do powielania pewnych zachowań. Gdy dowiadują się, że jakaś rzecz jest modna, wówczas chętniej ją kupują. Wykorzystaj to. Pokaż, jakie produkty są najczęściej kupowane na twojej stronie i jakie cieszą się teraz największą popularnością. A jeśli w twoim sklepie zakupy zrobiło już dziesięć tysięcy użytkowników, to pochwal się tym! Możesz również zamieścić na stronie rekomendacje od twoich klientów. Nic tak nie winduje konwersji, jak zaufanie do marki.

Biuro rachunkowe
już od 89zł/mc.

  • Jednolity Plik Kontrolny bez dodatkowych opłat.
  • Pełna odpowiedzialność za prowadzoną dokumentację.
  • Wygodne formy dostarczania dokumentów (online, poczta, kurier)

dowiedz się więcej


Sprawdź ofertę,
którą mamy dla Ciebie

Biuro Rachunkowe

89zł/mc

ZALOGUJ SIĘ