Biuro Rachunkowe

od 89 zł miesięcznie

  • Obsługa JPK – bez dopłat.
  • Pełna odpowiedzialność za dokumentację.
  • Wygodne dostarczanie dokumentów.

PORÓWNAJ CENY

Zleć swoją księgowość

Power editor dla początkujących cz. 4

Oto lista kilku przydatnych funkcji power editora, ktore warto stosować, żeby ułatwić sobie pracę z reklamami na Facebooku. Zwykle są to opcje dostępne tylko w tym narzędziu – kolejny powód dlaczego warto korzystać z bardziej zaawansowanego edytora.
1. Duplikowanie

Planowanie kampanii nie jest takie uciążliwe, kiedy można skopiowac dotychczasowe kreacje i edytować tylko wybrane elementy – np. Grafikę, grupę docelową czy cenę. W ten sposób można oszczędzić dużo czasu.

2. Galeria zdjęć

Power editor ma dużo lepszą galerię zdjęć, z której wgrywa się grafiki do reklam. To również duża oszczędność czasu, kiedy możesz korzystać z materiałów, które już masz w przechowaniu.

3. Excel do power editora

Masz dużo reklam do wyedytowania? Dużo podobnych zmian? Wyeksportuj treści do Excela, dokonuj zmian w tabelkach, a potem zaktualizuj listę w narzędziu.

4. Targetowanie mobilne

Jeśli oferujesz swoje produkty dla użytkowników komórek, targetowanie reklam do posiadaczy konkretnych systemów to prawdziwa pomoc.

5. Posty widmo

Wygląda jak post, zachowuje się jak post, posiada jego zalety, ale nie ma go w newsfeedzie. Jeśli chcesz prezentować specjalną ofertę jedynie w formie reklamy, nie musisz spamowac swoich fanów. Post widmo ma ponadto mniejsze ograniczenia znaków, niż standardowa reklama.

6. Call to action

Niektóre z form reklamowych mają specjalne przyciski zachęcające do interakcji: pobierz, dowiedz się więcej, zapisz się – to tylko niektóre z opcji, które oferuje nam power editor. Te same przyciski znajdziemy dodając plik wideo na Facebooku.

7. Wykluczanie grupy docelowej

Dobre reklamy skierowane do niewielkiej, dobrze dobranej grupy docelowej. Czasem trzeba więc wykluczyć jakieś osoby z naszego targetu. Jeśli masz piksel konwersji na stronę z podziękowaniami po zakupach, to warto określić swoją grupę reklamową jako osoby, które nie dokończyły procesu zakupowego – do tego przyda się Wykluczanie.

8. Zapisz grupę docelową

To zdecydowanie ułatwia pracę, jeśli tworzysz reklamy co jakiś czas lub używasz dużo cech demograficznych. Reklamy mogą iść do archiwum, ale grupy warto zachowywać.

Power editor jest zaawansowanym narzędziem, które warto znać i wykorzystywać. Oczywiście, jak każde narzędzie, samo jego używanie nie gwarantuje sukcesu. Dzięki zaawansowanym opcjom pozwala nam na dokładniejsze docieranie do grupy docelowej i oszczedzanie pieniędzy. Ale wymaga więcej wysiłku, niż podstawowe narzędzia reklamy.

W branży social media działa od 8 lat. Pra­cuje dla klien­tów z róż­nych dzie­dzin, przez lata zaj­mo­wała się mar­ke­tin­giem szep­ta­nym oraz przy­go­to­wy­wa­niem stra­te­gii mar­ke­tin­go­wych. Jej debiu­tancka książka “Zarzą­dza­nie kry­zy­sem w social media” nakła­dem wydaw­nic­twa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania. Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych.

Facebook Twitter LinkedIn Google+ YouTube 

W ifirma.pl
pełna obsługaJPK

Nowy rok, nowe obowiązki dla przedsiębiorców.

Poznaj zmiany podatkowe w 2018 r.:

Nie czekaj na ostatnią chwilę.

przeczytaj nasz poradnik


Sprawdź ofertę,
którą mamy dla Ciebie

Biuro Rachunkowe

89zł/mc

ZAREJESTRUJ SIĘ