Biuro Rachunkowe

od 89 zł miesięcznie

  • Obsługa JPK – bez dopłat.
  • Pełna odpowiedzialność za dokumentację.
  • Wygodne dostarczanie dokumentów.

PORÓWNAJ CENY

Zleć swoją księgowość

Power Editor – moc reklamy na Facebooku

Część z was pewnie nie zdaje sobie sprawy, że Facebook udostępnia nie tylko podstawowe narzędzie do tworzenia reklam, ale również specjalny portal zwany Power Editor. O tym jakie dodatkowe funkcje oferuje oraz jak je wykorzystać opiszę w kilku najczęstszych pytaniach.
Co to jest Power Editor i czy może mi się przydać?

Power Editor to specjalne narzędzie dla reklamodawców, którzy chcą wykorzystywać reklamy na Facebooku. Umożliwia wszystkie te działania, które zapewnia standardowy kreator reklam na portalu, a także kilka dodatkowych funkcji. Korzystanie z niego jest całkowicie darmowe!

Gdzie znajdę Power Editor?

www.facebook.com/ads/manage/powereditor – po kliknięciu w link zostaniesz poproszony o pobranie narzędzia na dysk. Uwaga – serwis działa tylko dla Google Chrome!

Jakie dodatkowe funkcje oferuje Power Editor?

specjalna grupa docelowa – poza standardowymi czynnikami (demograficznymi oraz behawioralnymi) umożliwia tworzenie list na podstawie Facebook ID, maili czy numerów telefonu.

podobna grupa docelowa – mając gotową grupę docelową można proposić Facebooka o stworzenie nowej, podobnej (wybierając czy wolimy podobną czy mającą szerszy zasięg).

zapamiętaj grupę – wygodny sposób na wykorzystanie podobnej grupy w przyszłości – nie trzeba wypełniać tych samych danych wiele razy.

partnerskie kategorie – usługa działająca na razie na terenie USA dająca możliwość podbrania danych o klientach z serwisów partnerskich. Możemy np. targetować swoją reklamę do osób, które w ostatnim czasie zakupiły karmę dla psów.

śledzenie konwersji – dzięki instalacji specjalnego piksela, mamy możliwość śledzenia działań naszych klientów od momentu kliknięcia w reklamę. Pozwala to analizować potencjalną konwersję (czyli np. dodawanie produktów do koszyka, zapisanie się do newslettera itp.). Wreszcie dowiesz się, które przynoszą konkretne skutki, a nie tylko kliknięcia!

specyficzna konwersja – automatyczna optymalizacja zaangażowania może nie być tym, czego oczekujemy. Dzięki Power Editor mamy możliwość sami zdecydować na jakiej czynności w ramach Facebooka nam zależy – np. kliknięcia w link, polubienia posta czy odtworzenie filmu wideo. W ogóle system aukcji jest bardziej rozbudowany.

reklamy domeny – dzięki wykorzystaniu sponsored storied – szczególnie przydatne dla portalów z newsami i blogów. Prezentuje ludziom znajomych wchodzących w facebookowe interakcje z Twoją www.

wybór przestrzeni reklamowej – można zdecydować się na reklamę np. tylko na urządzeniach mobilnych czy tylko na komputerach.

ukryte posty, które są reklamami i nie wyświetlają się w newsfeedzie użytkowników.

To oczywiście nie wszystkie opcje. Zaciekawieni? W następnym artykule objaśnię jak stawiać pierwsze kroki wykorzystując Power Editor.

A tymczasem, jeśli macie pytania – zapraszam do kontaktu: monika.czaplicka@gmail.com.

W branży social media działa od 8 lat. Pra­cuje dla klien­tów z róż­nych dzie­dzin, przez lata zaj­mo­wała się mar­ke­tin­giem szep­ta­nym oraz przy­go­to­wy­wa­niem stra­te­gii mar­ke­tin­go­wych. Jej debiu­tancka książka “Zarzą­dza­nie kry­zy­sem w social media” nakła­dem wydaw­nic­twa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania. Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych.

Facebook Twitter LinkedIn Google+ YouTube 

W ifirma.pl
pełna obsługaJPK

Nowy rok, nowe obowiązki dla przedsiębiorców.

Poznaj zmiany podatkowe w 2018 r.:

Nie czekaj na ostatnią chwilę.

przeczytaj nasz poradnik


Sprawdź ofertę,
którą mamy dla Ciebie

Biuro Rachunkowe

89zł/mc

ZAREJESTRUJ SIĘ