Biuro Rachunkowe

od 89 zł miesięcznie

  • Obsługa JPK – bez dopłat.
  • Pełna odpowiedzialność za dokumentację.
  • Wygodne dostarczanie dokumentów.

PORÓWNAJ CENY

Zleć swoją księgowość

Profil firmy na Facebooku w 4 krokach

Oto cztery przydatne wskazówki dla przedsiębiorców prowadzących profile firm na Facebooku.

1. Uzupełnij dane o firmie na Facebooku, takie jak krótki opis, opis firmy, informacje ogólne i adres strony internetowej, aby Internauci mieli możliwość szybkiego zapoznania się z działalnością twojej firmy. To wcale nie muszą być długie, wyczerpujące opisy. Adres strony na Facebooku również jest ważny – warto, aby wyglądał profesjonalnie. Jest różnica między facebook.com/pages/nazwafirmy, a facebook.com/pages/nazwafirmy/535662696553281?ref=hl, prawda?

2. Internauci lubią obrazki. Dodawaj je do postów i zadbaj o to, aby były wysokiej jakości. Możesz skorzystać z serwisów, które oferują darmowe stocki. Jeśli jednak chcesz oryginalnych, w miarę możliwości niepowtarzalnych zdjęć, możesz wykupić abonament w jednym z płatnych serwisów.
Duże, świadome marki typu Allegro czy Orange dbają o to, aby kolorystyka zdjęć i grafik wrzucanych na profil korespondowała z kolorystyką strony internetowej firmy. Może warto o tym pomyśleć?

3. Wrzucając content na swój profil staraj się wrzucać własne treści. Nie przekierowuj ruchu na inne serwisy. Dobrze jest od czasu do czasu podzielić się z fanami ciekawym linkiem i pokazać, że jest się na bieżąco z informacjami z branży, jednak pamiętaj, że ostatecznie powinieneś budować społeczność zaangażowaną wokół twojego profilu.

4. Poznaj swoich fanów przed publikacją kolejnego posta. Sprawdź w statystykach profilu ich płeć, wiek i lokalizację. Wystarczy, że w Statystykach w Menadżerze strony klikniesz na Osoby, a wówczas wyświetlą ci się informacje na temat płci, wieku i lokalizacji zarówno twoich fanów, jak i osób, do których dotarłeś czy osób, które zareagowały. Może się okazać, że wśród twoich fanów jest niemal tyle samo kobiet co mężczyzn, jednak to mężczyźni najczęściej lajkują i udostępniają twoje posty. Wtedy warto dostosować tematykę i styl zamieszczanych na profilu postów właśnie do nich.

W ifirma.pl
pełna obsługaJPK

Nowy rok, nowe obowiązki dla przedsiębiorców.

Poznaj zmiany podatkowe w 2018 r.:

Nie czekaj na ostatnią chwilę.

przeczytaj nasz poradnik


Sprawdź ofertę,
którą mamy dla Ciebie

Biuro Rachunkowe

89zł/mc

ZAREJESTRUJ SIĘ