Gdzie stworzyć swoją wizytówkę online?

Wizytówki są nieodłącznym elementem budowania wizerunku i nawiązywania relacji z klientem. Jest to również odpowiednia forma nawiązania kontaktu z potencjalnymi partnerami biznesowymi. Jest to doskonała forma zawarcia wszystkich najpotrzebniejszych informacji, w tym głównie kontaktowych, w jednym miejscu.
Biuro rachunkowe - ifirma.pl

Zaprojektowanie i wykonanie swojej wizytówki możemy oczywiście zlecić firmie zewnętrznej. Jest to jednak sposób, który w porównaniu do opracowania jej samodzielnie, będzie zdecydowanie droższy i możliwe też, bardziej czasochłonny.

Na co pozwala nam kreator wizytówek?

Zaletą samodzielnego przygotowania projektu jest fakt, że możemy uwolnić swoją kreatywność. Dzięki temu nasz projekt będzie nie tylko oryginalny, ale też w zupełności odzwierciedli nasze personalne upodobania. W tym wypadku, z pomocą przychodzą nam kreatory wizytówek online. Za ich pośrednictwem, możemy urzeczywistnić nasz pomysł, dobrać wybraną przez nas kolorystykę, ulubioną czcionkę, czy wykorzystać gotowe już ikony, które większość z nich nam oferuje.

Osoby, które nie do końca czują się w samodzielnym projektowaniu, mogą spokojnie wykorzystać dostępne palety, gotowych już szablonów. W tym wypadku nie tylko kreatory wizytówek mogą być przydatne – istnieją również strony, które posiadają gotowe już do wykorzystania, a nawet darmowe szablony. Jako przykład wykorzystamy naszą stronę z gotowymi projektami!

Gotową wizytówkę, najłatwiej jest zlecić drukarni online. Zdecydowanie zaoszczędzi to drogocennego czasu. Dodatkowo również i tego typu drukarnie, często posiadają możliwość wykreowania wizytówki w swojej ofercie. Stworzenie całego projektu bez wychodzenia z domu na pewno brzmi zachęcająco!

Gdzie stworzyć swoją wizytówkę online?

W artykule podamy wam kilka przykładów, gdzie w prosty sposób możemy uzyskać pożądany efekt. Stworzenie bezpłatnego i w pełni spersonalizowanego projektu możemy wykonać w serwisach takich jak m.in.:

  • Canva – najbardziej znany kreator, posiadający wiele gotowych szablonów, pełną gamę ikon i obrazów. W niej spokojnie możemy wykorzystać identyfikację wizualną swojej marki, również poszerzyć możliwość korzystania ze wszystkich dostępnych funkcji po wykupieniu opcji PRO.
  • VistaCreate – kolejne narzędzie, pozwalające zaprojektować swoją wizytówkę od podstaw, bez konieczności korzystania z narzędzia graficznego. W czterech krokach możemy wybrać odpowiedni format, wykorzystać gotowy szablon, dostosować projekt do swoich potrzeb i nie pozostaje nam nic innego jak pobranie gotowej wizytówki.
  • BrandCrowd – w tym kreatorze, możemy wykorzystać nie tylko zaprojektowanie swojej wizytówki, ale też stworzyć swoje logo od podstaw. Posiada on na swoim portalu również ciekawe przewodniki projektowania wizytówek, ciekawostek o odpowiednim doborze kolorów jak i pomocy przy wybraniu pasującej do całości czcionki.
  • EnvatoElements – na samym starcie, można zauważyć, że kreator przedstawia nam gotowe projekty wizytówek. Możemy z przyjemnością zobaczyć, jaka stylistyka będzie dla nas bardziej odpowiednia. W tym przypadku możemy korzystać z 7-dniowego okresu próbnego, po tym czasie będziemy zobowiązani wykupić odpowiednio dobrany plan lub po prostu zrezygnować z subskrypcji w odpowiednim czasie, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
  • Designhill – przykład kreatora, który oferuje nie tylko możliwość stworzenia swojego własnego projektu, ale również wykorzystanie szablonów bezpośrednio z profili projektantów. Jest to kreator, w którym możemy wykonać wstępny projekt, natomiast za jego wykonanie będziemy musieli zapłacić. Jeżeli jednak zależy nam na pomocy w znalezieniu inspiracji, Designhill będzie do tego idealnym kompanem.

Wszystkie przedstawione kreatory posiadają w swoich możliwościach narzędzia, pozwalające na dopasowanie rozmiaru, odpowiedniego formatu jak i przede wszystkim ogromnych pokładów inspiracji. Możemy więc nie tylko wykorzystać gotowe projekty, ale również spróbować swoich sił w projektowaniu. Może dzięki kreatorom wizytówek, odkryjemy w sobie dusze designera!

Zalety korzystania z kreatorów online

Cóż, trzeba przyznać, że wizytówki tworzone online posiadają wiele zalet. Faktem jest, że możemy zlecić wykonanie i druk projektu odpowiednim firmom. To zdecydowanie odpowiednie wyjście dla tych, którzy w zupełności chcą oddać swój pomysł do wykonania specjalistom.

Jeżeli jednak w jakiś sposób, artykuł pobudził te kreatywną część, to dodamy jeszcze do nich zalety, wiążące się z wykorzystaniem kreatorów wizytówek:

  • Oszczędność – tak, zdecydowanie, jeżeli zależy nam na tym, by przykuć uwagę klientów i partnerów, ale mimo to nie przekroczyć pewnego budżetu – wykreowanie wizytówki samodzielnie będzie do tego idealne
  • Szybkość – przygotowanie i wysłanie briefu projektu, przedstawienie swoich oczekiwań, konsultacje co do zmian, realizacja wstępnego projektu, druk – to wymaga pokładu czasu, gdy go nie mamy, możemy sami zabrać się do pracy, a nie raz rezultat może nas jedynie pozytywnie zaskoczyć.
  • Wygoda – tak jak już wcześniej wspomnieliśmy, całość przygotowani projektu odbywa się z pozycji „domowej”, niezależnie czy w miejscu pracy, czy w warunkach domowych, możemy we własnym tempie przygotować swój projekt i to bez wychodzenia z domu.
  • Wybór – największa zaleta, jaką możemy wymienić to właśnie możliwość wyboru. Nie tylko odpowiedniej drukarni, ale przede wszystkim kreatora wizytówek. Możemy w dowolnych ilościach przeglądać i dobierać wszystkie elementy, tym samym sprawdzając, który z nich posiada najbardziej zbliżoną do naszych oczekiwań stylistykę.

Nie zostaje nam nic innego, jak spróbować swoich sił w kreowaniu wizerunku. Wykorzystanie kreatora online da nam możliwość stworzenia perfekcyjnego projektu, wybrania odpowiedniej drukarni i przede wszystkim szybkiego i łatwego zrealizowania projektu. Spersonalizowana wizytówka zdecydowanie pozwoli nam w pełni przekazać charakter naszej firmy. Dodatkowo satysfakcja ze swojej pracy będzie w pełni wykorzystana, jeżeli to właśnie nasz projekt dojdzie do skutku. Nie ma więc na co czekać, czas próbować!

Podziel się z innymi

Biuro rachunkowe - ifirma.pl
Dodaj komentarz

Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga. O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.

Klauzula/ zastrzeżenie prawne na ifirma.pl
Twój znajomy zakłada firmę Blog banner

Z biurem rachunkowym IFIRMA masz i czas, i firmę

Już za 149 zł

miesięcznie

  • Pomagamy w przeniesieniu dokumentów i formalnościach
  • Przydzielamy dedykowaną księgową
  • Wygodnie dostarczasz dokumenty,
a księgowa rozlicza miesiąc i wysyła deklaracje
Myślisz o zmianie księgowego?

Zostaw swój numer telefonu, a my znajdziemy księgowego dla Ciebie.

    Mobilnie. Wszędzie

    Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

    Mobilnie

    Ułatwienia dla e‑commerce

    Wygodne integracje
    Wygodne integracje

    Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

    Sprawdź wszystkie integracje →

    Wygodne integracje
    Płatności w jednym miejscu

    ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

    Wygodne integracje
    Łatwe generowanie faktur

    Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

    allegro integracja ecommerce
    woocommerce integracja ecommerce
    shoper integracja ecommerce
    prestashop integracja ecommerce
    shoplo integracja ecommerce
    magento integracja ecommerce