Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko telefonicznej obsługi klienta biznesowego. Jeżeli uważasz się za dobrego sprzedawcę i masz świadomość, że codzienną pracą masz wpływ na wysokość wynagrodzenia, to oferta dla ciebie.
Do Twoich codziennych zadań będzie należała obsługa użytkowników, którzy zarejestrowali się w serwisie ifirma.pl, odpowiednie zidentyfikowanie ich potrzeb i dopasowanie najlepszego rozwiązania spośród świadczonych przez naszą firmę usług.
Wymagania:
- minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- dobra organizacja pracy,
- znajomość tajników skutecznej sprzedaży,
- umiejętności perswazyjne,
- skuteczność w działaniu,
- komunikatywność.
Oczekiwania:
Oferujemy:
- podstawowe wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
- wysoką prowizję za każdą dopiętą umowę,
- pracę w firmie będącej liderem rynku,
- katalog najlepszej jakości usług w konkurencyjnych cenach.
Warto podkreślić, że osoba na tym stanowisku nie będzie musiała samemu pozyskiwać kontaktów, a jedynie obsłużyć tych już zarejestrowanych w serwisie.
Mając doświadczenie w pracy jako przedstawiciel handlowy, telemarketer lub agent nieruchomości na pewno spełnisz nasze oczekiwania.
Wynagrodzenie: 3000-700 0 zł brutto. Podane widełki są orientacyjne, ponieważ górna granica będzie zależała od ilości umów i może być wyższa od podanej.
W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dodanie następującej klauzuli:
Aplikując wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez IFIRMA SA, z siedzibą we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 241B, 53-234 Wrocław, do celów niezbędnych do realizacji danego i przyszłych procesów rekrutacji, aż do momentu pisemnego odwołania zgody. Ponadto zgadzam się na udostępnienie moich danych osobowych do celów związanych z realizacją procesów rekrutacyjnych innym administratorom danych osobowych – klientom, dla których IFIRMA SA świadczy usługi rekrutacyjne. Mam świadomość, iż przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, przenoszenia i usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Podziel się z innymi: