Wpisy oznaczone jako: klasyfikacja środków trwałych

środek trwały w nowej KŚT

Nowe KŚT a podatek dochodowy w 2018 r.

Mimo że zaktualizowana Klasyfikacja Środków Trwałych została sporządzona już w 2016 roku, dopiero w 2018 roku staje się ona wiążąca dla przedsiębiorców. Zmiany są zasadniczo formalne – tzn. dotyczą numeracji oraz nazewnictwa, jeśli jednak posiadamy środki trwałe, warto skontrolować ich poprawność w świetle modyfikacji. Dlaczego?
Czytaj dalej
wykaz rocznych stawek amortyzacyjnych

Nowy wykaz rocznych stawek amortyzacyjnych

Wraz z początkiem 2018 roku moc straciło rozporządzenie Rady Ministrów ustanawiające stosowaną dotychczas Klasyfikację Środków Trwałych, tzw. KŚT 2010. Od tego roku bowiem zastosowanie znajdują regulacje zawarte w rozporządzeniu w tej sprawie wydanym w 2016 roku, do którego załącznikiem jest nowa Klasyfikacja Środków Trwałych – KŚT 2016. W związku z powyższym, od 1 stycznia br. obowiązuje także nowa tabela rocznych stawek amortyzacyjnych.
Czytaj dalej

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce