PUE-ZUS – jak założyć konto?

Platforma Usług Elektronicznych (PUE) to, najprościej rzecz ujmując, elektroniczny ZUS. Jest to narzędzie, które pozwala na załatwienie wielu spraw bez konieczności wychodzenia z domu. Z miesiąca na miesiąc coraz więcej osób (i to nie tylko prowadzących działalność gospodarczą) dokonuje rejestracji i korzysta z możliwości, jakie daje takie rozwiązanie. Poniżej przedstawiamy szczegółową instrukcję, jak założyć konto w PUE-ZUS.

Od stycznia 2018 roku tylko jeden przelew do ZUS! Przedsiębiorco, załóż konto na PUE ZUS, w celu kontroli swoich rozliczeń!

Nowelizacja ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych wprowadza nowe zasady rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Od stycznia 2018 roku płatnik składek nie będzie musiał robić trzech, a nawet czasami czterech różnych przelewów do ZUS. Do końca 2017 roku, każdy płatnik składek otrzyma swój własny indywidualny numer rachunku bankowego, na który będzie zobowiązany dokonywać przelewów.

Kontakt

pon.-pt.: 9:00 - 20:00

e-mail: bok@ifirma.pl

BOK ifirma.pl: 801 006 008

BOK ifirma.pl: 71 769 55 15

BR ifirma.pl: 71 769 55 81

profil FB: facebook

profil G+: google+


Nie odnalazłaś/eś informacji?

Nasze certyfikaty

certyfikat GPW ifirma - partner NASK ifirma - partner GOOGLE

Używamy plików cookie do personalizacji treści i reklam, zapewnienia funkcji mediów społecznościowych i analizy ruchu. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej strony naszym partnerom reklamowym. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close