Towary handlowe i materiały podstawowe – co to takiego?

Kolumna 10 podatkowej księgi przychodów i rozchodów przeznaczona jest do ewidencjonowania zakupu towarów handlowych i materiałów podstawowych. Czym są te dwie kategorie i jakie są między nimi różnice?

Magazyn w firmie produkcyjnej – po co go prowadzić?

Przedsiębiorcy zakładający własne firmy produkcyjne mogą borykać się z problemem ewidencjonowania i kontroli materiałów, niezbędnych do produkcji. Dlatego prowadzenie magazynu może okazać się strzałem w dziesiątkę – mimo że w jednoosobowej działalności gospodarczej albo spółce cywilnej nie jest on obowiązkowy.

Czy muszę prowadzić magazyn?

Zakładając działalność gospodarczą – szczególnie produkcyjną lub handlową – przedsiębiorcy często zastanawiają się nad prowadzeniem magazynu. Czy jest on konieczny?

Po co prowadzimy magazyn w działalności handlowej?

Przedsiębiorcy prowadzący lub planujący założyć działalność handlową lub produkcyjną często zastanawiają się, po co zakładać magazyn. Rzeczywiście, prowadzenie magazynu w małej firmie nie jest obowiązkowe, niemniej jednak dobrze wiedzieć, kiedy warto się na niego zdecydować.

Kontakt

pon.-pt.: 9:00 - 20:00

e-mail: bok@ifirma.pl

BOK ifirma.pl: 801 006 008

BOK ifirma.pl: 71 769 55 15

BR ifirma.pl: 71 769 55 81

profil FB: facebook

profil G+: google+


Nie odnalazłaś/eś informacji?

Nasze certyfikaty

certyfikat GPW ifirma - partner NASK ifirma należy do - SEG

Używamy plików cookie do personalizacji treści i reklam, zapewnienia funkcji mediów społecznościowych i analizy ruchu. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej strony naszym partnerom reklamowym. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close