Po co prowadzimy magazyn w działalności handlowej?

Przedsiębiorcy prowadzący lub planujący założyć działalność handlową lub produkcyjną często zastanawiają się, po co zakładać magazyn. Rzeczywiście, prowadzenie magazynu w małej firmie nie jest obowiązkowe, niemniej jednak dobrze wiedzieć, kiedy warto się na niego zdecydować.

Magazyn – kiedy warto go prowadzić?

Sprzedaż rośnie? Magazyn pomoże zapanować nad towarami handlowymi – sprawdź teraz!

Spalony magazyn – strata a koszty uzyskania przychodu

Przedsiębiorcy prowadzący własną działalność gospodarczą pilnie strzegą swojego majątku. Jednak nawet najlepsze zabezpieczenia nie są czasem w stanie uchronić nas przed zdarzeniami losowymi, jak pożar, powódź czy kradzież. Czy wartość utraconego towaru może stanowić koszt, mimo iż nie wygenerował on przychodu?

Interpretacje podatkowe – termin księgowania w KPiR zakupu towarów handlowych

Interpretacja podatkowa w sprawie ustalenia daty poniesienia kosztu przez podatnika prowadzącego Księgę przychodów i rozchodów, jeżeli faktura zakupu została przez sprzedawcę wystawiona z datą o kilka miesięcy wcześniejszą niż data fizycznego przejęcia towaru.

Kontakt

pon.-pt.: 9:00 - 20:00

e-mail: bok@ifirma.pl

telefon: 801 006 008

telefon: 71 769 55 15

BR ifirma.pl: 71 769 55 81

profil FB: facebook

profil G+: google+


Nie odnalazłaś/eś informacji?

Nasze certyfikaty

certyfikat GPW ifirma - partner NASK ifirma - partner GOOGLE