Wygodna i bezpieczna
księgowość internetowa

  • Bez problemu dasz sobie radę, system księguje automatycznie!
  • Kompletne narzędzie dla firmy: księgowość, fakturowanie, magazyn, CRM, zarządzanie projektami.

90 dni za darmo Wypróbuj już teraz!
zobacz wersję Demo

Często zadawane pytania

(+ odpowiedzi)

zadawane-pytania
  • ifirma.pl umożliwia użytkownikom wystawianie faktur i rachunków oraz księgowanie dokumentów otrzymanych od kontrahenta. Na ich podstawie prowadzona jest Księga Przychodów i Rozchodów lub ewidencja ryczałtu.
  • Inne funkcje ifirma.pl to m. in.:
    • automatyczne księgowanie dokumentów,
    • wyliczanie zobowiązań podatkowych,
    • CRM (np. prognozy i raporty o firmie),
    • wysyłka e-deklaracji do ZUS i US,
    • ewidencje pojazdów, środków trwałych i pracowników,
    • prowadzenie „magazynu”,
    • integracja z licznymi e-sklepami.
  • Korzystanie z ifirma.pl to nic trudnego. Z obsługą serwisu poradzi sobie osoba, która nie maiła wcześniej nic wspólnego z księgowaniem. W razie wątpliwości (księgowych lub technicznych), można zawsze skorzystać z pomocy biura obsługi klienta. Wszystko to czyni ifirma.pl idealnym rozwiązaniem dla nowych przedsiębiorców.
  • Serwis ifirma.pl jest przystosowany również dla osób rozliczających się na Książce Przychodów i Rozchodów, nie będących płatnikami podatku VAT. Wyboru opcji dokonuje się przy rejestracji w serwisie.
  • Nie ma takiej możliwości. Serwis umożliwia prowadzenie księgowości w oparciu o KPiR i ryczałt ewidencjonowany.
  • Decydując się na przystąpienie do serwisu ifirma.pl w trakcie roku podatkowego, można wprowadzić wszystkie dokumenty księgowe od stycznia danego roku. W tym celu przy rejestracji wskaż styczeń jako pierwszy miesiąc użytkowania serwisu.
  • Jeśli nie chcesz przepisywać każdego dokumentu, możesz to zrobić zbiorczo. Serwis ifirma.pl pozwala nowym klientom na wprowadzenie danych sumarycznych, wynikających z dotychczas prowadzonych ksiąg i ewidencji. Przy rejestracji zaznaczasz miesiąc od którego zamierzasz prowadzić księgowość za pomocą ifirma.pl. W sytuacji wprowadzenia zbiorczo danych, miesiącem będzie miesiąc obecny.
  • W ramach użytkowania serwisu, jest możliwa pomoc Biura Obsługi Klienta w rozwiązywaniu problemów księgowych i technicznych oraz pomoc w wykonaniu różnych czynności w serwisie. Zakres odpowiedzi BOK sprowadza się do Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów, Ewidencji VAT, Ewidencji ryczałtu oraz zdarzeń, jakie może napotkać na swojej drodze przedsiębiorca.
  • Nie jesteśmy doradztwem w sprawach szerszych aniżeli konkretne zagadnienia księgowe. Możemy jedynie skomentować daną sytuację pod względem poprawności podatkowej i skutków księgowych, jakie może przynieść podjęta przez użytkownika decyzja. Nie dokonujemy oszacowań i symulacji przyszłych wyników finansowych firmy. Nie możemy oceniać jakie rozwiązanie będzie najkorzystniejsze dla firmy. Pomagamy przy zdefiniowaniu, czy dany wydatek może być kosztem czy nie oraz w księgowaniu zawiłych zdarzeń gospodarczych.
  • Serwis ifirma.pl funkcjonuje na takich samych zasadach jak inne programy księgowe. Urząd skarbowy nie rozróżnia czy dokument jest sporządzany ręcznie, czy w formie wydruku komputerowego. Dla urzędów skarbowych ważne jest, aby wszelkie dokumenty księgowe i sposób prowadzenia ksiąg i ewidencji były zgodne ze wzorami i wymogami stawianymi przez polskie prawo.
  • Możliwość prowadzenia księgi przychodów i rozchodów za pomocą technik informatycznych przewiduje Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 26 sierpnia 2003 roku, w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (Dz.U. Nr 152, poz. 1475, z póź. zm.).
  • Bezpieczeństwo danych użytkownika zapewniają 3 główne czynniki:
    • Hasło użytkownika: Wraz z loginem służy do identyfikacji podczas logowania. Zapewnia wyłączność dostępu do serwisu. Obsługa serwisu nie ma wglądu w dane zapisane na kontach użytkowników. Do wykonywania czynności służących rozwiązaniu problemów użytkowników, służy specjalny program administracyjny.
    • Szyfrowanie: Transmisja danych pomiędzy serwerem ifirmy a komputerami klientów jest zabezpieczona 2048-bitowym certyfikatem SSL oraz szyfrowana 256-bitowym kluczem AES.
    • Kopie bezpieczeństwa: Wykonywane codziennie kopie zapasowe danych naszych klientów są szyfrowane, a następnie przechowywane w dwóch osobnych lokalizacjach. Zapewnia to, iż dane nie zostaną utracone oraz nikt niepowołany nie będzie miał do nich dostępu.
  • Pierwsze trzy miesiące użytkowania serwisu są całkowicie darmowe – każdy zarejestrowany ma dostęp do wszystkich jego funkcji. Aby korzystać z nich po upłynięciu tego okresu, należy uiścić opłatę. Można też zdecydować się jedynie na używanie całkowicie darmowego programu do fakturowania, bądź zrezygnować z konta.
  • Tak, użytkownik może skorzystać z weryfikacji dwa razy w roku. Przy rozliczeniu miesięcznym, weryfikacji podlega 1 miesiąc. Pliki z ewidencjami KPiR, środków trwałych czy wyposażenia – jeśli takie powstały w tym okresie – a także raporty PIT-5 należy przesłać na adres info@ifirma.pl
  • Użytkownik zmienia także hasło na tymczasowe np. “Agnieszka1” i potwierdza to w mailu.
  • Istnieje możliwość wprowadzenia do serwisu danych nieksięgowych takich jak:
    • lista kontrahentów,
    • lista standardowych towarów i usług,
    • lista standardowych wydatków,
    • lista standardowych uwag na fakturze.
  • Warunkiem jest przesłanie ich na adres info@ifirma.pl w formie dokumentu tekstowego lub arkusza kalkulacyjnego (.doc, .xls, .ods, .odt). W mailu należy podać login konta, do którego dane mają być wprowadzone.
  • Serwis ifirma.pl przeznaczony jest dla przedsiębiorców (również spółek cywilnych), nievatowców, a także płatników VAT, prowadzących działalność gospodarczą w oparciu o Księgę Przychodów i Rozchodów (KPiR), rozliczających się z podatku dochodowego na zasadach ogólnych oraz liniowo. Nie jest przystosowany do prowadzenia pełnej księgowości.

Dołącz do nas!

Już teraz dołącz do grona zadowolonych klientów.

Załóż darmowe konto

Po rejestracji można dowolnie zmieniać pakiety, lub zrezygnować bez żadnych zobowiązań.

Zapoznaj się z cennikiem i zobacz wersję demo.


801 006 008

71 769 55 15

lub porozmawiaj z konsultantem na czacie, albo napisz maila na bok@ifirma.pl

Kontakt

pon.-pt.: 9:00 - 20:00

e-mail: bok@ifirma.pl

telefon: 801 006 008

telefon: 71 769 55 15

BR ifirma.pl: 71 769 55 81

profil FB: facebook

profil G+: google+


Nie odnalazłaś/eś informacji?

Nasze certyfikaty

certyfikat GPW ifirma - partner NASK ifirma - partner GOOGLE