Podpis profilem zaufanym

Zobacz jak krok po kroku podpisać dokument profilem zaufanym

2

Kliknij Start

Podpis profilem zaufanym - krok 2
3

Wybierz zaznaczoną opcję i kliknij Dalej

Podpis profilem zaufanym - krok 3
4

Kliknij „Podpisz lub sprawdź dokument pdf”

Podpis profilem zaufanym - podpisz lub sprawdź
5

Kliknij „Wybierz dokument z dysku” lub przeciągnij i upuść z zaznaczone miejsce

Podpis profilem zaufanym - podpisz dokument
6

Kliknij „Podpisz”

Podpis profilem zaufanym - podpisz
7

Zaloguj się do profilu zaufanego

Podpis profilem zaufanym - logowanie
8

Kliknij „Podpisz podpisem zaufanym”

Podpis profilem zaufanym - podpisywanie
9

Potwierdź podpisanie dokumentu

Podpis profilem zaufanym - potwierdzenie
10

Kliknij „Pobierz” i „Zapisz plik”

Podpis profilem zaufanym - pobierz
11

Aby sprawdzić podpis w pliku należy otworzyć plik w programie Acrobat Reader (nie w przeglądarce)

12

Kliknąć w prawym górnym oknie „Panel Podpis”

Podpis profilem zaufanym - panel podpis
13

Najechać po lewej stronie myszką na podpis, prawym klawiszem rozwinąć menu i kliknąć „Pokaż właściwości podpisu”

Podpis profilem zaufanym - właściwości podpisu
14

Pojawi się ekran z właściwością podpisu, a tam m.in. informacja o ważności.

Podpis profilem zaufanym - informacja o ważności

O księgowości wiemy wszystko,
żebyś Ty nie musiał

Daj się zaskoczyć profesjonalnej wiedzy naszych księgowych i oddaj swoje rozliczenia w dobre ręce. A może wolisz samodzielną księgowość? Nasz program do księgowania online jest wyjątkowo prosty i intuicyjny w obsłudze, podobnie jak narzędzie do wystawiania faktur. Wybierz to, co najlepiej odpowiada Twoim potrzebom - ręczymy za każdą z usług ifirma.pl.

Romek

z ifirma.pl

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

Wygodne
integracje i ułatwienia

Sprawdź wszystkie integracje

Program do faktur ifirma.pl w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e-commerce, jak Shoper, Shoplo czy PrestaShop.

Ifirma.pl łączy się również z urządzeniami fiskalnymi oraz pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur - wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.