Czy dobry pomysł wystarczy, żeby e-sklep okazał się sukcesem? Ciekawy produkt i kreatywna strategia marketingowa na pewno przyciągną klienta do Twojego sklepu, ale to, ile spędzi w nim czasu i czy ostatecznie dokona zakupu, może zależeć od czegoś innego – sprawnie działającej strony internetowej i intuicyjnego interfejsu.
Zdobycie uwagi klientów i przekonanie ich, by zaufali Tobie, a nie konkurencji, nie jest łatwe, jednak przyjazny użytkownikom i funkcjonalny sklep internetowy na pewno zwiększy Twoje szanse. To, na co musisz zwrócić szczególną uwagę, to kwestia dostawy, płatności i integracji, które pozwolą Ci wprowadzić do e-sklepu dodatkowe udogodnienia.
Na start najlepiej wybrać nieskomplikowane rozwiązania, a uwagę poświęcić budowaniu relacji z użytkownikami i dopracowaniu rozwiązań logistycznych. Przygotowaliśmy poradnik, który krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces tworzenia i konfigurowania własnego sklepu internetowego. Pomożemy Ci postawić pierwsze kroki w e-commerce od instalacji WordPressa, przez aktywowanie wtyczek WooCommerce, po zrealizowanie pierwszej transakcji.