RODO w e-commerce – zgoda na przetwarzanie danych osobowych a sprzedaż internetowa
Temat danych osobowych to istotne zagadnienie również w kontekście e-commerce, szczególnie, gdy planujemy otworzyć w tej branży własny biznes online. O co należy zadbać, by legalnie rozwijać swoje pomysły? Najważniejsze kwestie, w rozmowie z Krzysztofem Janosiem, przybliżą koordynatorka ds. Ochrony Danych Osobowych w IFRIMA – Angelika Gacek-Drzewiecka oraz specjalista e-commerce – Damian Wizert.
|
marketing dla małych firm Jak efektywnie promować małą firmę? Narzędzia do budowania marki dla małych firm – co wybrać?
Skuteczny marketing w internecie dla małych firm to sposób na zwiększenie rozpoznawalności i dotarcie do nowych klientów. Dzięki odpowiednim narzędziom promocja małej firmy w internecie może być prosta i dostosowana do budżetu. Sprawdź, jak budować markę i przyciągać klientów bez dużych nakładów finansowych.
|
woocommerce - załóż swój sklep krok po kroku Jak założyć sklep na WooCommerce?
Prowadzenie własnego sklepu internetowego to współcześnie jeden z najbardziej opłacalnych pomysłów na biznes. Jednak sukces przedsięwzięcia uzależniony jest od sumiennego zaplanowania poszczególnych działań, wykorzystując odpowiednie narzędzia.
|
polityka cookies Polityka cookies oraz polityka prywatności – najważniejsze informacje
Każdy sklep internetowy musi spełnić pewne wymogi formalne, a przede wszystkim umieścić na swojej stronie internetowej odpowiednie dokumenty informacyjne dla użytkownika – klienta.
|
e-commerce w polsce Czy Polacy coraz częściej robią zakupy za granicą? Omówienie raportu Gemius „E-commerce w Polsce 2024”
Gemius po raz kolejny wydał raport na temat rynku e-commerce w Polsce, a my zaglądamy do środka, by przyjrzeć się, jak zmienia się świat zakupów online. Tegoroczna odsłona „E-commerce w Polsce 2024” pokazuje, że aż 78% polskich internautów przynajmniej raz w życiu dokonało zakupów w sieci. Raport ujawnia również motywację polskich konsumentów do zakupów w sieci, a także wskazuje na rosnące zainteresowanie zagranicznymi platformami zakupowymi.
|
Negatywne opinie na Allegro Negatywne opinie na Allegro – jak ich uniknąć? Rozmowa z ekspertami
Prowadzenie sklepu online łączy się z licznymi wyzwaniami. W rozmowie prowadzonej przez Krzysztofa Janosia, CEO Kuznia-Kadr.pl – Maciej Drzewiecki oraz Product Owner w IFIRMA – Damian Wizerd skupią się na aspekcie negatywnych opinii na Allegro. Skąd one się biorą, z czego wynikają, jak działać, by było ich jak najmniej i jak reagować, kiedy już się pojawiają?
|
Jak rozpocząć przygodę z e-commerce Jak rozpocząć przygodę z e-commerce – wywiad z ekspertami
Jak zacząć przygodę ze sprzedażą online? Czy do sukcesu wystarczy dobry pomysł i trochę szczęścia? A może da się opracować przemyślaną strategię krok po kroku? O tym z Krzysztofem Janosiem porozmawiają Tomasz Petryszak, koordynator zespołów księgowych IFIRMA, oraz Damian Wizert, specjalista e-commerce.
|
strefa marek allegro Czy sklep w Strefie Marek Allegro ma sens?
Pierwsza marka produktowa powstała prawie 7 tysięcy lat temu w Transylwanii. Były to wyroby ceramiczne, które miały oznaczenie warsztatu, w którym zostały wykonane. Jeśli już 7 tysięcy lat temu oznaczano wyroby, aby wskazać ich producenta, warto zastanowić się, czy ta zasada nadal obowiązuje na współczesnych marketplace’ach i czy możemy ją wykorzystać, aby się wyróżnić.
|
Dropshipping na Allegro Dropshipping na Allegro – jak zacząć? Wszystko, co musisz wiedzieć!
Dropshipping to sposób realizacji zamówień, jakie wpływają poprzez nasze kanały sprzedażowe, w którym nie przechowujemy towarów w magazynie. Gdy klient złoży zamówienie, np. na Allegro, przekazujemy dane dostawy bezpośrednio do naszego dostawcy. To on przygotowuje i wysyła przesyłkę do klienta. Dzięki temu nie musimy utrzymywać magazynu ani inwestować w zapasy. Wysyłki są realizowane bezpośrednio od dostawcy do klienta, bez naszego kontaktu z towarem.
|
Koszty na Allegro Koszty na Allegro – na jakie koszty należy zwrócić uwagę?
Prowadzenie sklepu na Allegro może być niezwykle korzystne, ale wiąże się również z wieloma kosztami, które mogą wpływać na rentowność Twojego biznesu. Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym sprzedawcą, czy dopiero zaczynasz przygodę z e-commerce, zrozumienie wszystkich kosztów związanych z prowadzeniem sklepu na Allegro jest kluczem do sukcesu.
|

Mobilnie czy
stacjonarnie?

Korzystaj jak chcesz!

Zleć księgowość

Pobierz darmową aplikację mobilną

aplikacja mobilna ifirma

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Obsługa zamówień e-commerce

Obsługuj zamówienia z IFIRMA z marketplace i sklepów internetowych takich jak Allegro, Shoper, PrestaShop itp. Obsługuj, pakuj i wysyłaj zamówienia w jednym wygodnym ekosystemie

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Fakturowanie i księgowość

W IFIRMA wraz z obsługą zamówień e-commerce możesz wygodnie wystawiać faktury do zamówień, generować paragony, a także zlecić nam obsługę księgową Twojego sklepu internetowego

Wygodne integracje
Ekosystem integracji

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
erli integracja ecommerce
Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003