Marketing

Ciekawe i aktualne artykuły w tematyce marketingu dotyczące promocji swojej marki w sieci i nie tylko. Zespół ifirma to eksperci jeśli chodzi o tematy związane z marketingiem. Opisujemy to na czym się znamy począwszy od zagadnień związanych z social mediami po tematy dotyczące, IT, komuni...
Czytaj więcej
marketing
marketing sensoryczny Marketing sensoryczny – jak zmysły wpływają na decyzje zakupowe?
Każdy nasz zmysł ma wpływ na to, jak odbieramy marki i podejmujemy decyzje zakupowe. Marketing sensoryczny pozwala brandom wykorzystać tę zależność, by tworzyć wciągające i niezapomniane doświadczenia dla klientów. Zobacz, jak marki angażują zmysły, aby budować silniejsze relacje z konsumentami i wyróżnić się na rynku.
|
Korzystasz z AI Korzystasz z AI? Nie chwal się. Sztuczna inteligencja tylko odstrasza klientów
Korzystanie ze sztucznej inteligencji bez wątpienia podnosi efektywność. Przy jej użyciu można napisać opis produktu, wygenerować obrazek czy przeanalizować duże zbiory danych. Ale czy klienci chcą wiedzieć, że Twoja firma korzysta z AI? Odpowiedź może Cię zaskoczyć, a być może nawet nieco zmartwić.
|
społeczny dowód słuszności Jak wykorzystać społeczny dowód słuszności w marketingu?
Coraz więcej marek przekonuje się o sile społecznego dowodu słuszności.
|
o czym pisać na blogu Content marketing – jak tworzyć wartościowe treści?
Efektywne zwiększanie popularności bloga, zważając na ogromny ruch konkurencji, dla wielu bywa prawdziwym wyzwaniem.
|
webinar Jak dobrze prowadzić webinar?
Webinary podbijają Internet. Lockdown spowodowany koronawirusem wymusił powstanie nowych rozwiązań.
|
marketing szeptany Czy plotki sprzedają? Marketing szeptany w omówieniu
Marketing szeptany, mimo że możemy tego nie zauważać, w dobie internetu stał się codziennością dla większości konsumentów. Przenika on codzienne rozmowy i komunikację w wielu różnych kanałach i towarzyszy nam cały czas. Rozchodzi się z ogromną prędkością, wykorzystując zaufany od wieków kanał przekazu – słowo mówione i pisane. Tę subtelną, a zarazem niezwykle skuteczną formę promocji, konsumenci wykorzystywali od zawsze, polegając na rekomendacjach otrzymanych od najbliższych.
|
przyszłość neuromarketingu Podsumowanie i przyszłość neuromarketingu – jak emocje kształtują i będą kształtować marketing w przyszłości?
Emocje są nieodłączną częścią naszego życia. Każdego dnia, niezależnie od tego, gdzie się znajdujemy czy co robimy, towarzyszą nam różnorodne uczucia. Zarówno te pozytywne, jak radość czy zadowolenie, jak i negatywne, takie jak smutek czy frustracja, mają ogromny wpływ na nasze decyzje, zachowania oraz sposób postrzegania otaczającego nas świata. Emocje kształtują nasze relacje z innymi ludźmi, a także wpływają na nasze wybory i podejmowane działania.
|
najlepsze platformy do sprzedaży e-booków Najlepsze platformy do sprzedaży e-booków
Analizując proces powstawania e-booków, można stwierdzić, że nic nie powstałoby bez samego pomysłu.
|
Klonowanie głosu Klonowanie głosu dla biznesu: Jak tworzyć spersonalizowane wiadomości głosowe z AI?
Wyobraź sobie możliwość stworzenia perfekcyjnej kopii swojego głosu lub głosu kogokolwiek innego, wykorzystywanej w różnych materiałach audio. Brzmi nieprawdopodobnie? Dzięki najnowszej technologii klonowania głosu za pomocą sztucznej inteligencji to marzenie stało się rzeczywistością. Możesz teraz w mgnieniu oka wygenerować realistyczne głosy AI do użycia w podcastach, reklamach wideo, szkoleniach online i wielu innych zastosowaniach biznesowych. Możesz także je modyfikować, aby idealnie odzwierciedlały tożsamość Twojej marki. Na czym polega voice cloning dla biznesu?
|
patenty ai Patenty AI – gdzie rejestruje się najwięcej patentów na sztuczną inteligencję?
Można by przypuszczać, że najwięcej patentów na wykorzystanie sztucznej inteligencji rejestruje się w Stanach Zjednoczonych – w końcu to potęga gospodarcza i technologiczna. Tyle że patenty AI najczęściej rejestruje się w Chinach. Obecnie to Chiny stoją na czele rozwoju tej dziedziny. Ile patentów rejestrują? Jak na ich tle wypadają Stany Zjednoczone? A także dlaczego Chińczycy tak mocno stawiają na rozwój sztucznej inteligencji? Przyjrzyjmy się danym.
|

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce