Split payment – kiedy korzystanie z podzielonej płatności nie jest możliwe?

Split payment nie jest obowiązkowy – to nabywca sam decyduje, czy pieniądze za daną fakturę przeleje w tradycyjny sposób, czy też z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności. Warto mieć jednak świadomość, że w określonych przypadkach skorzystanie z tej opcji nie będzie możliwe. Kiedy? Sprawdźmy.

Kontakt

pon.-pt.: 9:00 - 20:00

e-mail: bok@ifirma.pl

BOK ifirma.pl: 801 006 008

BOK ifirma.pl: 71 769 55 15

BR ifirma.pl: 71 769 55 81

profil FB: facebook

profil G+: google+


Nie odnalazłaś/eś informacji?

Nasze certyfikaty

certyfikat GPW ifirma - partner NASK ifirma należy do - SEG

Używamy plików cookie do personalizacji treści i reklam, zapewnienia funkcji mediów społecznościowych i analizy ruchu. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej strony naszym partnerom reklamowym. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close