Przegląd aktualności ze świata social mediów dowodzi, że w tej branży dużo się dzieje. Może mieć to wpływ na działania…
Jak wygląda marketing w branży medycznej? Z jakich platform skorzystać, aby być widocznym w internecie? Sprawdź możliwości dobrane do osób…
Zarówno działania na platformie Twitch, jak i YouTube mogą przynieść wymierne korzyści Twojej firmie. Sprawdź specyfikę oraz możliwości reklamowe obu…
Komunikatory internetowe to jedne z popularniejszych typów aplikacji wykorzystywanych przez użytkowników w życiu codziennym. Przeanalizujmy więc jak uzupełnić strategię marketingową…
Myśląc o działaniach w mediach społecznościowych, bierzesz pod uwagę aplikację Snapchat? Jeśli nie, to sprawdź, jakie możliwości Snapchat oferuje firmom…
Relacje na Instagramie to jedna z funkcji platformy, której wykorzystanie warto rozważyć w swojej strategii marketingowej. W artykule wyjaśniam, w…
Biuletyn na LinkedIn to alternatywa dla tradycyjnego newslettera. Funkcja ta to dobre rozwiązanie zarówno dla firm, jak i osób indywidualnych,…
Jesteś twórcą internetowym? Prowadzisz małą działalność? Zajmujesz się freelancingiem? Sprawdź, jak kanał nadawczy na Instagramie może pomóc Ci zbudować społeczność…
Threads czy Twitter (X)? Przyglądamy się profilom działalności platform oraz omawiamy plusy i minusy każdej z nich.
W dniu 26 września 2022 roku Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) opublikował wytyczne dotyczące oznaczania treści reklamowych w…