Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.
Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.
W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.
Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.
Czy sztuczna inteligencja w firmie to przyszłość biznesu? Wygląda na to, że tak. Coraz więcej przedsiębiorstw w Polsce dostrzega ogromny potencjał AI, co potwierdza raport „Power of AI” wydany przez firmę BUZZcenter.
Dokonywanie transakcji na rynku unijnym wymaga wcześniejszej rejestracji jako podatnik VAT-UE. Obowiązek ten dotyczy zarówno podatników czynnych, jak i tych korzystających ze zwolnienia VAT – handlujących z zagranicznymi firmami.
Średnie sklepy zarabiają coraz więcej, kobiety trzymają w rękach siłę zakupową, a klienci porzucają koszyki, jeśli nie znajdą BLIKA – tak wyglądał marzec 2025 w polskim e-commerce.
Umowa przedwstępna, to umowa zobowiązująca do zawarcia w przyszłości końcowej umowy, czyli umowy przyrzeczonej. Taka umowa zazwyczaj jest zawierana, gdy strony nie są jeszcze gotowe do zawarcia umowy głównej, np. umowy sprzedaży czy umowy o pracę, dlatego ważne jest uwzględnienie w umowie przedwstępnej nie tylko elementów konstrukcyjnych umowy przyrzeczonej, ale również warunku czy też terminu zawarcia umowy końcowej. Więcej na ten temat przeczytasz w poniższym artykule.
Klauzula informacyjna –
kontakt
telefoniczny marketing
Jeżeli wyrazisz zgodę, zadzwonimy do Ciebie, aby przybliżyć Ci naszą
ofertę. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie, wysyłając
wiadomość e-mail na adres iod@ifirma.pl. Administratorem Twoich
danych
osobowych będzie IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu przy ul.
Grabiszyńskiej 241G, 53-234 Wrocław. Więcej o tym, jak chronimy
Twoje
dane dowiesz się na stronie: https://www.ifirma.pl/rodo