Kategorie: Aktualności

Jak przejść do Biura Rachunkowego ifirma.pl

Kontakt z BOK ifirma.pl

  • telefon: 0 801 006 008/(71) 769 55 15,
  • czat,
  • e-mail: bok@ifirma.pl.

Przechodzenie do Biura Rachunkowego ifirma.pl w kilku krokach:

  • zaloguj się do ifirma.pl,
  • z sekcji „Usługi dla Ciebie” (klienci księgowości online) wybierz „przejdź do Biura Rachunkowego”,
Przejdź do Biura Rachunkowego
  • wypełnij informacje dotyczące firmy (możesz pobrać je z bazy GUS),
Weryfikacja danych
  • wypełnij zgłoszenie (adres, telefon kontaktowy i – co ważne – wybierz formę dostarczania dokumentów),
Forma dostarczania dokumentów
  • zapoznaj się z umową, sprawdź poprawność danych i zaakceptuj,
Zapoznaj się z umową
  • akceptacja umowy na tym etapie nie jest równoznaczna z jej zawarciem. Na adres korespondencyjny podany w formularzu zgłoszeniowym, prześlemy dokumenty – zapoznaj się z nimi raz jeszcze, podpisz i odeślij na nasz adres,
  • w ostatnim etapie skontaktuje się z Tobą nasz przedstawiciel i omówi szczegóły umowy.
Zespół IFIRMA

Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.

Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.

W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.

Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.

Najnowsze artykuły

Czym jest ulga konsolidacyjna?

W polskim systemie prawnym od dnia 1 stycznia 2022 roku obowiązuje ulga konsolidacyjna. Ulga ta…

7 godzin temu

Czy można pracować na etacie i mieć jednocześnie spółkę z o.o.?

Zastanawiasz się, czy możesz pracować jednocześnie na umowie o pracę i założyć spółkę z ograniczoną…

17 godzin temu

Pożyczka a podatek PCC – jak wygląda rozliczenie

Zastanawiasz się, jak wygląda rozliczenie podatku PCC od pożyczki? W dzisiejszej publikacji odpowiemy na to…

17 godzin temu

Czy opłaca się sprzedawać na eMag? Plusy i minusy rynku rumuńskiego

W kontekście rosnącej popularności e-commerce rynek Europy Wschodniej, a szczególnie Rumunii, wyłania się jako atrakcyjna…

17 godzin temu

5 najlepszych miejsc, aby budować portfolio dla swojej działalności

Wysoka konkurencyjność rynku sprawia, że coraz trudniejsze staje się trwałe wyróżnienie pośród konkurencji. Jak więc…

2 dni temu

Refundacja wynagrodzeń pracowników z PFRON jak rozliczyć w przypadku różnych form opodatkowania

Zatrudniasz pracowników niepełnosprawnych i otrzymujesz na nich dofinansowanie? Sprawdź, jak takie refundacje powinny być rozliczone…

2 dni temu