Zmiany w aplikacji ifirma.pl dotyczące.

data zmiana
21.07.2010
  • faktury proforma dla sprzedaży krajowej i eksportowej,
  • automatyczne pobieranie kursu walut dla faktur eksportowych oraz wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów i importu usług,
  • seryjne wysyłanie faktur e-mailem do kontrahentów,
  • logi rejestrujące aktywność użytkownika,
  • możliwość wprowadzenia PKD firmy,
  • wprowadzenie kodów tytułu ubezpieczeń dla pracowników oraz współpracowników,
  • mechanizm zapamiętywania liczby wyświetlanych pozycji w tabelach dla poszczególnych stron,
  • dodanie nowych sposobów zapłaty na fakturze: karta oraz czek,
  • możliwość sortowania listy kontrahentów i pojazdów,
  • nowy rodzaj dokumentu dla wydatków: faktura VAT-marża,
  • poprawka wydruku faktury bez podpisu odbiorcy,
  • możliwość sortowania listy kontrahentów i pojazdów,
  • informacja na wydruku faktur eksportowych o obowiązującym kursie walut.
Zespół IFIRMA

Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.

Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.

W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.

Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.

Najnowsze artykuły

Preferencje za wspomaganie Ukrainy

Wielu przedsiębiorców zaangażowało się w działalność charytatywną i wsparcie dla Ukrainy. Jesteś jednym z nich?…

2 minuty temu

Sztuczna inteligencja w moderowaniu treści. Jak AI może pomóc w skalowaniu?

Firmy stają przed wyzwaniem zarządzania ogromną ilością treści publikowanych w internecie. Od postów w mediach…

22 godziny temu

Ulga na terminal płatniczy

Przepisy prawa przewidują możliwość obniżenia podatku dochodowego od osób fizycznych lub od osób prawnych poprzez…

24 godziny temu

Dyrektywa R2R – rozmowa z ekspertką

Zepsuty telewizor, pralka czy smartphone? Takie sytuacje w życiu codziennym mogą przytrafić się każdemu z…

24 godziny temu

PCC od zakupu samochodu od osoby fizycznej

Chcesz kupić samochód od osoby fizycznej? Sprawdź, jak rozliczyć podatek PCC w takim przypadku.

1 dzień temu

Europejski Akt o Dostępności – rozmowa z ekspertką

Wkrótce do Sejmu ma trafić przyjęty przez Radę Ministrów projekt o zasadach dostępności w produktach…

2 dni temu