Moduł daje łatwy dostęp do ewidencji sprzedaży i ewidencji zakupów VAT, ewidencji przychodów (ryczałtu) oraz do Księgi Przychodów i Rozchodów.
KPiR
Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów na Twoim komputerze. Dostępna wszędzie tam, gdzie jest połączenie z Internetem. W przejrzysty sposób obrazuje wszystkie wydatki, które wcześniej zaksięgowałeś.
Poszczególne miesiące KPiR możesz wydrukować w html, pdf lub xls. Masz również możliwość wygenerowania zestawienia KPiR za dany okres.
Ewidencje zakupów i sprzedaży VAT
Czytelne rejestry zakupów i sprzedaży z podziałem na typy dokonywanych transakcji. Uzupełniane są automatycznie po wprowadzeniu odpowiednich dokumentów w serwisie.
Ewidencje wydrukujesz w formacie html, pdf i xls.
Ewidencja majątku firmowego
Rejestr środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych firmy z możliwością wygenerowania protokołów likwidacji i dowodów umorzenia środków trwałych. W serwisie sporządzisz również rejestr wyposażenia.
Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.
Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.
W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.
Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga.
O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.
Śmierć wspólnika w spółce z ograniczoną odpowiedzialnością to sytuacja, która może wywołać szereg konsekwencji prawnych i organizacyjnych. Dla pozostałych wspólników i zarządu jest to nie tylko wyzwanie natury formalnej, ale często także problem związany z dalszym funkcjonowaniem spółki. Czy zawsze spadkobiercy muszą wstąpić do spółki po śmierci wspólnika? A może istnieją sposoby, aby to ograniczyć lub całkowicie wykluczyć?
Otwarcie likwidacji w spółce z o.o. nie zawsze musi prowadzić do zakończenia działalności spółki. Zdarza się niekiedy, że decyzja o likwidacji spółki została podjęta pospiesznie czy też w związku z trudnościami o charakterze przejściowym, które często można rozwiązać bez konieczności likwidowania podmiotu. W takich przypadkach warto wiedzieć, że istnieje możliwość wycofania się z likwidacji spółki.
Nowości/ulepszenia: data zmiana 28.05.2025 Faktury vat marża i zaliczkowe w walucie rozliczane metodą kasową Autopay – płatność w transzach za zobowiązania na kwotę większą niż limit płatności jednorazowej autopay Możliwość usuwania różnic kursowych ze szczegółów faktur Wyświetlanie kwot brutto w zestawieniu wydatków samochodowych Poprawki w udostępnianiu dokumentów – notatki dla dodawanych e-dokumentów Aktualizacja towaru z […]
Reklama to jedno z najskuteczniejszych narzędzi promocji, wykorzystywane do zwiększenia rozpoznawalności i popularności produktów, usług czy firm. Może występować w różnych formach – od tradycyjnych, takich jak telewizja i radio, po nowoczesne rozwiązania internetowe, np. media społecznościowe. Często działania promocyjne nie ograniczają się do pojedynczej reklamy, lecz stanowią zespół ściśle powiązanych ze sobą akcji rozumianych jako kampania reklamowa. Jako że kampania reklamowa zawiera w sobie reklamy, musi spełniać te same wymogi prawne co pojedyncza reklama.
Klauzula informacyjna –
kontakt
telefoniczny marketing
Jeżeli wyrazisz zgodę, zadzwonimy do Ciebie, aby przybliżyć Ci naszą
ofertę. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie, wysyłając
wiadomość e-mail na adres iod@ifirma.pl. Administratorem Twoich
danych
osobowych będzie IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu przy ul.
Grabiszyńskiej 241G, 53-234 Wrocław. Więcej o tym, jak chronimy
Twoje
dane dowiesz się na stronie: https://www.ifirma.pl/rodo