KPiR online – Księga Przychodów i Rozchodów w ifirma.pl
Zalety KPiR online
Wygodna księgowość internetowa – Księga Przychodów i Rozchodów online.
Stałe wsparcie Biura Obsługi Klienta.
e-deklaracje – wysyłka dokumentów do urzędu skarbowego bez wychodzenia z domu.
Bezpieczeństwo i dostęp z każdego miejsca, również na urządzeniach mobilnych.
Oszczędność i bezpieczeństwo
Z ifirma.pl oszczędzasz – sam prowadzisz KPiR i pozostałą dokumentację swojej firmy, nie płacąc za księgową.
Twoje dane są zabezpieczone cyfrowo.
KPiR online – prostota i wygoda
System automatycznie księguje Twoje dokumenty w KPiR, eliminując możliwość popełnienia błędu.
Darmowy CRM online usprawni Twoje relacje z kontrahentem i ułatwi zarządzanie firmą.
Rozbudowany system pomocy
Zawsze możesz liczyć na pomoc naszych specjalistów z Biura Obsługi Klienta.
Dodatkowo oferujemy rozbudowany system pomocy w postaci e-booków, instrukcji, filmów i FAQ.
FAQ - najczęściej zadawane pytania
KPiR – co to takiego?
KPiR jest formą uproszczonej księgowości. Podatkowa księga przychodów i rozchodów to ewidencja, w której zebrane są wszystkie zdarzenia w przedsiębiorstwie (zarówno te po stronie sprzedaży jak i kosztów).
Kto posiada obowiązek prowadzenia KPiR?
Obowiązek prowadzania księgi przychodów i rozchodów posiadają m.in.: osoby fizyczne, spółki cywilne osób fizycznych, spółki jawne osób fizycznych oraz spółki partnerskie.
Czy prowadzenie KPiR należy zgłosić do US?
Nie. Z początkiem 2018 roku został obowiązek składania pisemnego zgłoszenia o prowadzeniu KPiR.
Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.
Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.
W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.
Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.
Witam, prowadzę stowarzyszenie zwykłe i chciałabym się dowiedzieć, czy ta aplikacja sprawdzi sie
24 listopada 2021 o 14:19
Ifirma
Serwis ifirma.pl nie umożliwia rozliczeń księgowych dla stowarzyszeń. Podmiot jak stowarzyszenie może skorzystać z określonych funkcji serwisu np. wyliczanie wynagrodzeń, wystawienie faktur czy rozliczenie podatku VAT. W przypadku zainteresowania szczegółową ofertą zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta serwisu.
Dodaj komentarz
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga.
O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.
Zdarzają się sytuacje, że zakupiony w sklepie towar jest wadliwy albo po prostu niezgodny z umową. W takim przypadku można skorzystać z uprawnienia, jakim jest reklamacja. Czym dokładnie jest reklamacja i jak przebiega jej proces krok po kroku oraz jakie przepisy regulują prawa konsumenta i przedsiębiorcy w tym zakresie?
Klauzula informacyjna –
kontakt
telefoniczny marketing
Jeżeli wyrazisz zgodę, zadzwonimy do Ciebie, aby przybliżyć Ci naszą
ofertę. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie, wysyłając
wiadomość e-mail na adres iod@ifirma.pl. Administratorem Twoich
danych
osobowych będzie IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu przy ul.
Grabiszyńskiej 241G, 53-234 Wrocław. Więcej o tym, jak chronimy
Twoje
dane dowiesz się na stronie: https://www.ifirma.pl/rodo
Witam, prowadzę stowarzyszenie zwykłe i chciałabym się dowiedzieć, czy ta aplikacja sprawdzi sie
Serwis ifirma.pl nie umożliwia rozliczeń księgowych dla stowarzyszeń. Podmiot jak stowarzyszenie może skorzystać z określonych funkcji serwisu np. wyliczanie wynagrodzeń, wystawienie faktur czy rozliczenie podatku VAT. W przypadku zainteresowania szczegółową ofertą zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta serwisu.