Łatwa kontrola wydatków firmy
Moduł pozwala na dodawanie i zarządzanie kosztami prowadzenia działalności.
Lista wydatków
Pozwala na szybki wgląd w wydatki Twojej firmy. Wszelkie wystawione dokumenty znajdziesz właśnie w tym miejscu. Możesz filtrować je, biorąc pod uwagę wybrany miesiąc księgowy. „Lista wydatków” umożliwia również dodanie wydatku lub wydatku zbiorczego.
Dodaj wydatek
W tym miejscu możesz wybrać wydatek, który chcesz dodać do kosztów prowadzenia działalności. Znajdziesz tu również wydatki związane z utrzymaniem pojazdu. Pamiętaj, że wydatki podzielone są na rodzaje ze względu na sposób ich księgowania. Wybór kategorii odpowiedniej dla danego wydatku gwarantuje jego właściwe zaksięgowanie.
Dodaj wydatek zbiorczy
Masz do wyboru „podstawowy wydatek zbiorczy” oraz „wydatek zbiorczy mobilny”. „Wydatek zbiorczy mobilny” pozwala na księgowanie wydatku na podstawie zdjęć faktur zakupu wykonanych za pomocą naszej aplikacji mobilnej.
Faktury elektroniczne
W tym miejscu możesz zaksięgować otrzymane e-faktury, pobierz je na dysk komputera i zaksięguj w ifirma.pl, klikając w „dodaj e-fakturę”. Możesz też wybierać jedną z faktur systemów, z którymi współpracujemy. Do wyboru masz: T-Mobile, Dialog, Orange, Neste, Plus, Netia, Internetia, UPC i inne.
Ewidencja przebiegu pojazdu
Prosta w prowadzeniu ewidencja przebiegu pojazdu ułatwia przeliczanie danych związanych z wykorzystaniem pojazdu w trasie, pozwala określać następujące dane: datę wyjazdu, trasę (skąd? dokąd?), cel wyjazdu, ilość przejechanych km, stawkę za km.