Biznes od kuchni

Biznes od kuchni – WordCare. Obsługa stron internetowych

WordCare to odpowiedź na potrzeby właścicieli stron internetowych opartych o WordPressa. Zajmujemy się profesjonalną i kompleksową obsługą stron internetowych. Opiekujemy się blogami, wizytówkami firm, sklepami internetowymi. Świadczymy również usługi “White Label”, czyli agencje interaktywne i freelancerzy tworzący strony www, mogą poszerzyć swoją ofertę o nasze usługi, ale pod swoim szyldem. Dzięki temu przedsiębiorcy nie muszą sami przejmować się regularną obsługą strony tylko powierzyć te obowiązki specjalistycznej firmie.

Skąd wziął się pomysł?

WordPress to potencjał. Potencjał technologiczny, ale również w biznesie. Zarabiać można na nim blogując, prowadząc sklep internetowy, świadcząc usługi tworzenia stron internetowych, tworząc nowe wtyczki, projektując motywy, uczyć go… i ta lista jest długa.

Obecnie WordPress to najpopularniejszy system zarządzania treścią na świecie. Na oficjalnej stronie WordPress.org czytamy, iż 34% wszystkich stron na świecie jest wykonanych właśnie z użyciem tego CMS. W praktyce oznacza to jednak większą podatność na ataki ze strony hakerów. Dlatego bardzo ważnym jest, aby przeprowadzać regularne aktualizacje, kopie zapasowe oraz aby odpowiednio zabezpieczyć witrynę w celu zminimalizowania ryzyka ataku. Tutaj narodził się pomysł firmy specjalizującej się właśnie w tej dziedzinie i zapewnieniu właścicielom stron internetowych profesjonalnej i kompleksowej obsługi.

Początki działalności

Zaczynaliśmy od projektowania stron internetowych. Tworzyliśmy strony dla firm oraz sklepy internetowe. Oprócz tego zaprojektowaliśmy także aplikację internetową PWA opartą właśnie na WordPressie. Z czasem jednak, coraz więcej Klientów pytało nas czy moglibyśmy się zająć obsługą ich strony, ponieważ gdy robili to sami, zdarzało się, że po aktualizacjach występowały różne błędy i po jakimś czasie woleli zaniechać prac konserwacyjnych z obawy, iż pojawią się tak poważne błędy, że ich witryna nie będzie wyświetlać się poprawnie. Nie jest to jednak rozwiązanie na dłuższą metę dlatego zwrócili się do nas z prośbą o pomoc.

Aby móc profesjonalnie świadczyć usługi takie jak nasza firma, trzeba bardzo dobrze poznać WordPressa. Mało tego, nawet nie przypuszczaliśmy, iż profil naszej działalności będzie skupiony tylko na usłudze takiej jak administracja stroną WordPress. Dzisiaj jednak to nasz główny cel – wyręczać Klientów w obsłudze i konserwacji ich stron www.

Obecne wyzwania

Rozpoczynając działalność nasza oferta obejmowała głównie opiekę, obsługę i ochronę. Dzisiaj, rozszerzamy swoją ofertę również dla bardziej wymagających klientów. Aby móc sprostać wymaganiom naszych klientów, wdrożyliśmy niedawno dodatkowe usługi takie jak przyspieszenie prędkości wyświetlania witryny czy nawet usuwanie wirusów malware w miesięcznym abonamencie. Prowadzenie takiej działalności to nie lada wyzwanie, ponieważ trzeba dopilnować, aby każdy aspekt był dopracowany do perfekcji. Od tzw. onboardingu, czyli procesu wdrożenia nowego klienta, poprzez obsługę strony, po proces miesięcznego rozliczania. Dzięki obsłudze takiej funkcjonalności w ifirma.pl, korzystamy z opcji “faktury cykliczne”, które pozwalają odciążyć nas od tego obowiązku i automatycznie, wysyłać faktury do klientów, a następnie odznaczać faktury jako zapłacone w intuicyjny sposób.

Najbliższa przyszłość

W najbliższej przyszłości chcemy całkowicie zintegrować wszystkie procesy rozliczeń i zarządzania bazą klientów z systemem IFIRMA. Zależy nam, aby skupić się jeszcze bardziej na obsłudze naszych Klientów zamiast poświęcać czas na czynności, które mogą wykonywać się samodzielnie. Planujemy również wdrożyć aplikację mobilną pozwalającą naszym Klientom na wysyłanie zgłoszeń dotyczących prostych zmian treści szybko, wygodnie i z każdego miejsca na Ziemi bez konieczności otwierania komputera. Na przykład: Klient zrobi zdjęcie, które ma się znaleźć na stronie, więc wystarczy, że uruchomi aplikację, dołączy zdjęcie, wyśle nam ewentualne dodatkowe informacje dotyczące umieszczenia i potem może śledzić na bieżąco swoje zgłoszenie.

Marketing, promocje, pozyskiwanie klientów

Działamy globalnie, dlatego Klienci poznają nas z różnych kanałów. Ze strony internetowej, bloga, ale również social media. Uważamy, iż dzisiaj każda firma niezależnie od branży może (jak nie powinna) posiadać swoje konta na różnych portalach społecznościowych. Bardzo dużo przychodzi do nas osób również z polecenia innych firm, z którymi już współpracujemy. To bardzo miłe, ponieważ oznacza, że Klienci nas lubią i dobrze im się z nami współpracuje.


Aleksander Misky – przedsiębiorca, założyciel WordCare. Pomaga w prowadzeniu stron internetowych dla swoich Klientów i agencji interaktywnych. Prywatnie miłośnik dalekich podróży, włoskiego jedzenia, chilijskiego wina i kwiecistych krawatów. www.wordcare.eu/ | fb.com/wordcare.eu | instagram.com/wordcare | office@wordcare.eu

Prowadzisz własny biznes? Opowiedz nam o nim i pochwal się nim na ifirma.pl.

A może interesują Cię inne ciekawe biznesy, które prezentujemy w ramach cyklu “Biznes od kuchni”?

Zespół IFIRMA

Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.

Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.

W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.

Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.

Najnowsze artykuły

Europejski Akt o Dostępności – rozmowa z ekspertką

Wkrótce do Sejmu ma trafić przyjęty przez Radę Ministrów projekt o zasadach dostępności w produktach…

8 godzin temu

System kaucyjny – zmiany 2024. Kogo obejmą nowe obowiązki?

Zastanawiasz się co to jest i kogo dotyczy system kaucyjny? W dzisiejszym artykule zajmiemy się…

10 godzin temu

Co zrobić, gdy faktura VAT ulegnie zniszczeniu albo zostanie zgubiona?

Utrata faktury czy jej zniszczenie stanowią nadzwyczajne zdarzenia losowe, które są niemożliwe do przewidzenia. Dlatego…

11 godzin temu

Podatek Belki — czy zostanie zniesiony?

W Ministerstwie Finansów obecnie są prowadzone prace nad zniesieniem podatku od zysków kapitałowych, czyli podatkiem…

1 dzień temu

Placówka oświatowa – w jaki sposób można założyć, taką działalność? Rozliczenia względem ZUS i US

Zastanawiasz się jak założyć placówkę oświatową? W dzisiejszym artykule napiszemy kilka słów na temat takich…

1 dzień temu

Analiza sentymentu z wykorzystaniem AI. Jak pomaga wprowadzić zmiany w biznesie?

W dobie cyfrowej transformacji firmy mają dostęp do niespotykanej dotąd ilości danych na temat swoich…

1 dzień temu