W tym module znajdziesz wszystko, co niezbędne aby zarządzać swoim firmowym majątkiem. Ewidencja środków trwałych oraz rejestr wyposażenia, a oprócz tego możliwość kontroli remanentów, tworzenia protokołów likwidacji i dowodów umorzenia.
Przedstawiona jest w formie tabeli, która zawiera nazwę środka trwałego, datę jego nabycia oraz ewentualnie datę jego likwidacji. Zakładka posiada 3 funkcje: dodanie, sprzedaż i likwidację środka trwałego. Możesz też edytować wybrany środek trwały klikając na niego i wybierając opcję „edytuj”. Listę można wydrukować w formacie .html.
Tak jak wcześniejsza sekcja, przedstawiony jest w formie czytelnej tabelki. W menu tym można dodać: wyposażenie, zakup wyposażenia na fakturę VAT oraz na inny dokument. Można również „sprzedać” lub „zlikwidować” dodane wcześniej wyposażenie.
O możliwościach jakie oferuje działalność nierejestrowana działając w e-commerce, ze szczególnym uwzględnieniem wszelkich ulg oraz…
Kasowy PIT pozwala podatnikom na wykazanie przychodu w działalności dopiero wtedy, gdy przedsiębiorca faktycznie otrzyma…
Przedsiębiorcy prowadzący sprzedaż mieszaną, mają obowiązek ustalania proporcji VAT. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak…
Planujesz realizację zupełnie nowej inwestycji? Jeśli tak, to pamiętaj, że przepisy prawa przewidują pomoc w…
Jesteś właścicielem salonu kosmetycznego lub salonu piękności? Zobacz, jakie zmiany w VAT szykują się dla…
Wybór działalności nierejestrowanej niesie za sobą wiele ułatwień dla przedsiębiorców, którzy zyskują szansę na zmniejszenie…