Blog

E-maile w e-commerce E-maile w e-commerce. Jak poprawić dostarczalność maili?
Wysyłasz newslettery, liczysz otwarcia i kliki, ale sprzedaż wciąż rozczarowuje? Winna może być dostarczalność maili, czyli to, czy wiadomości faktycznie trafiają do skrzynki klienta, a nie znikają w spamie. Z tego artykułu dowiesz się, jak wyeliminować ten problem i zwiększyć skuteczność każdej kampanii e-mailowej.
|
limit VAT 2026 VAT 2026. Nowy wyższy limit VAT – ile będzie wynosić?
Rząd stawia kolejne kroki w kierunku w ramach pakietu deregulacyjnego. Do Senatu trafiła przegłosowana nowelizacja ustawy o VAT, która podnosi limit zwolnienia podmiotowego VAT.
|
oszustwa w e-commerce Ochrona przed oszustwami w e-commerce – jakie mechanizmy zabezpieczające warto wdrożyć?
Oszustwo niejedno ma imię. Możemy paść jego ofiarą niemal wszędzie – w świecie realnym i wirtualnym. To jednak właśnie w Internecie zagrożenia pojawiają się szczególnie często, bo świat online daje nie tylko wygodę i szybki dostęp do usług, ale też otwiera szerokie pole do nadużyć.
|
click&collect Click & Collect – jak działa odbiór osobisty zamówienia ze sklepu online?
Coraz więcej klientów kupuje w sieci, ale nie chce czekać całymi dniami na kuriera ani odbierać paczek na poczcie. Dlatego chętnie wybierają click and collect – możliwość odbioru osobistego zamówienia ze sklepu online w dogodnym momencie. W tym artykule pokażemy Ci, jak działa ten model i jak możesz go wykorzystać, by realnie zwiększyć sprzedaż w swoim e-sklepie.
|
elementy umowy cywilnoprawnej Elementy umowy cywilnoprawnej – jak napisać dobrą umowę?
Umowy cywilnoprawne to jedne z najczęściej zawieranych dokumentów zarówno przez osoby fizyczne, jak i osoby prawne. Mają one bardzo różnorodny charakter, ponieważ mogą regulować różne stosunki: od jednorazowych zleceń, przez długotrwałą współpracę, świadczenie usług, aż po sprzedaż rzeczy czy praw.
|
minimalne wygnagrodzenie krajowe Jak jest ustalane minimalne wynagrodzenie krajowe?
W połowie września każdego roku ustalana jest kwota minimalnego wynagrodzenia na kolejny rok. W niektórych latach (jak to było np. w roku 2023) wynagrodzenie wzrasta dwa razy: w styczniu oraz w lipcu tego samego roku.
|
Marketing afiliacyjny a prawo Marketing afiliacyjny a prawo – jak działa i jak uniknąć naruszeń?
Marketing afiliacyjny stał się jednym z najpopularniejszych sposobów na zarabianie w Internecie, łącząc efektywność działań marketingowych z możliwością generowania dodatkowego dochodu. Ten model współpracy jest korzystny zarówno dla firm, które płacą jedynie za realne efekty, jak i dla partnerów, którzy mogą budować stabilne źródło dochodu, wykorzystując własne kanały komunikacji.
|
monitor a BHP Wyposażenie stanowiska pracy w stacjonarny monitor ekranowy a BHP
Zatrudniasz pracowników? Sprawdź, jakie warunki BHP muszą być spełnione przy wyposażeniu stanowiska pracy w stacjonarny monitor ekranowy.
|
ksef Co zrobić w razie awarii systemu KSeF lub braku Internetu?
Od 1 lutego 2026 KSeF, czyli Krajowy System Elektroniczny Faktur) będzie już obowiązkowy (z wyjątkami dla mniejszych podatników). Oznacza, to, że od tego roku, większość faktur będzie musiała być wystawiana w KSeF A co zrobić w przypadku awarii systemu lub braku internetu?
|
Brak odpowiedzi na reklamację Brak odpowiedzi na reklamację – co dalej? Skutki dla przedsiębiorcy
Czas wakacji to okres wzmożonych zakupów, ale nie każdy z nich okazuje się strzałem w dziesiątkę, ponieważ zdarza się, że towar jest wadliwy albo szybko staje się niesprawny. Dlatego każdy przedsiębiorca sprzedający produkty lub świadczący usługi musi liczyć się z możliwością otrzymania od klienta reklamacji. W tym kontekście warto pamiętać o kluczowej zasadzie – brak odpowiedzi na reklamację to również odpowiedź, która zawsze działa na korzyść konsumenta. Dla przedsiębiorcy może to oznaczać nie tylko uznanie roszczeń, ale także konsekwencje prawne, finansowe i wizerunkowe dla jego firmy.
|

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Obsługa zamówień e-commerce

Obsługuj zamówienia z IFIRMA z marketplace i sklepów internetowych takich jak Allegro, Shoper, PrestaShop itp. Obsługuj, pakuj i wysyłaj zamówienia w jednym wygodnym ekosystemie

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Fakturowanie i księgowość

W IFIRMA wraz z obsługą zamówień e-commerce możesz wygodnie wystawiać faktury do zamówień, generować paragony, a także zlecić nam obsługę księgową Twojego sklepu internetowego

Wygodne integracje
Ekosystem integracji

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
erli integracja ecommerce
Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003