Crowdfunding staje się w Polsce coraz bardziej popularny. Nic dziwnego, bo to doskonała szansa dla przedsiębiorców na zebranie funduszy potrzebnych im na realizację projektów, bez jakiegokolwiek wkładu własnego. Jeszcze do niedawna przedsiębiorcy chcący pozyskać środki na rozwój lub założenie firmy musieli zwracać się z prośbą o dofinansowanie do różnych osób i instytucji, co często było żmudnym i czasochłonnym zajęciem. Dziś jednak jest to prostsze. Crowdfunding jest mechanizmem gromadzenia kapitału, zgodnie z którym to społeczność finansuje dany projekt, np. startup. Przedsięwzięcie jest finansowane poprzez dużą liczbę drobnych, jednorazowych wpłat dokonywanych przez Internautów zainteresowanych danym przedsięwzięciem. Zbiórka opiera się na jednej podstawowej zasadzie: aby przedsiębiorca otrzymał pieniądze, musi zgromadzić 100% założonej wcześniej kwoty potrzebnej mu do realizacji projektu. Jeśli uda mu się zgromadzić choćby złotówkę mniej, wówczas cała kwota zostaje zwrócona darczyńcom. W zamian za wzięcie udziału w zbiórce darczyńcy mogą liczyć na korzyści (takie jak na przykład zaproszenie na premierę książki, firmowe gadżety promocyjne, egzemplarz sponsorowanej gry, zniżkę na zakupy lub udział w zyskach), w zależności od wielkości kwoty, którą wpłacili. Crowdfunding, o czym warto wiedzieć, ma jeszcze jedną sporą zaletę. Oferuje bowiem szansę na otrzymanie natychmiastowego feedbacku oraz weryfikację, czy pomysł na startup jest trafiony i cieszy się popularnością. Co więcej, dzięki crowdfundingowi przedsiębiorca ma możliwość zyskania grupy klientów-darczyńców, którzy w przyszłości mogą być ambasadorami marki.
Zespół IFIRMA

Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.

Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.

W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.

Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.

Najnowsze artykuły

Rodzinny kapitał opiekuńczy – komu przysługuje?

Jednym z rozwiązań przyjętych przez Polski Ład jest świadczenie rodzinne, z którego mogą skorzystać rodzice…

2 dni temu

Ponowne rozpoczęcie działalności a prawo do ulg w ZUS

Rozpoczynasz ponownie działalność i zastanawiasz się czy masz prawo do niższego ZUSu? W dzisiejszym artykule…

2 dni temu

Zmiana stawki VAT na artykuły spożywcze od kwietnia 2024

Zobacz ile wynosi stawka VAT na artykuły spożywcze od kwietnia 2024 r.

3 dni temu

Czy Twoja firma powinna pojawić się na takich platformach społecznościowych jak X, Pinterest, Quora, Reddit, Wykop czy Twitch?

W 2024 roku boom na tworzenie kolejnych i kolejnych serwisów społecznościowych mamy już chyba za…

3 dni temu

Projekt ustawy o sygnalistach w końcu przyjęty przez Rząd! Sprawdź, co zakłada projekt ustawy i czy musisz go wdrożyć w swojej firmie

Od kilku lat dużo mówi się o ustawie o ochronie sygnalistów, która do dnia 6…

3 dni temu

AI transkrypcje i podsumowywanie audio: jak przekształcać długie nagrania w zwięzłe streszczenia?

Czy wiesz, że możesz w kilka chwil otrzymać esencję wielogodzinnego nagrania ze spotkania czy rozmowy…

3 dni temu