Projekty w ifirma.pl – do czego służą?

Krótko o projektach IFI

Dodając projekt możesz dołączyć dokumenty z nim związane, dodawać kolejno notatki (np. służące innym użytkownikom konta), wprowadzić informacje o kosztach i przychodach związanych z projektem. Na podstawie kwot kosztów i przychodów przypisanych do projektu serwis wylicza rentowność (różnicę między przychodami a kosztami) i przedstawia te dane na wykresach.

Dokumentami dodawanymi do projektów są dokumenty utworzone w zakładce „CRM” > „Dokumenty”.

Wprowadzenie kosztów i przychodów związanych z projektem może nastąpić z poziomu projektu lub konkretnego wydatku/przychodu.

Przykład

Jeśli chcesz przypisać wystawioną fakturę do istniejącego projektu:

  • otwórz fakturę,
  • wybierz zakładkę CRM (na dole strony),
  • wybierz „dołącz” (do projektu).

Jeśli chcesz dodać fakturę do kilku projektów, ponownie wybierz „dołącz”. IFI poprosi o ustalanie kwoty przypisanej do poszczególnych projektów. Analogicznie działa przycisk „rozdziel kwotę”.



Dołącz do projektu

Opcja dołączania wydatku do projektu widoczna jest po jego otwarciu w części „powiązane projekty”.



Powiązane projekty

Uwagi do projektów

Istnieją wydatki/przychody, których nie można przypisać do projektu z poziomu dokumentu. Są to np. amortyzacja, wynagrodzenia pracowników czy raporty dobowe z kasy fiskalnej. Dodajemy je z poziomu danego projektu korzystając z przycisku „+dodaj przychód ręcznie” lub „dodaj koszt ręcznie”.

Opcja ta jest dostępna po kliknięciu na „+dodaj” koszt lub przychód w części „rentowność” projektu.

Zespół IFIRMA

Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.

Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.

W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.

Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.

Najnowsze artykuły

Zmiana stawki VAT na artykuły spożywcze od kwietnia 2024

Zobacz ile wynosi stawka VAT na artykuły spożywcze od kwietnia 2024 r.

5 godzin temu

Czy Twoja firma powinna pojawić się na takich platformach społecznościowych jak X, Pinterest, Quora, Reddit, Wykop czy Twitch?

W 2024 roku boom na tworzenie kolejnych i kolejnych serwisów społecznościowych mamy już chyba za…

5 godzin temu

Projekt ustawy o sygnalistach w końcu przyjęty przez Rząd! Sprawdź, co zakłada projekt ustawy i czy musisz go wdrożyć w swojej firmie

Od kilku lat dużo mówi się o ustawie o ochronie sygnalistów, która do dnia 6…

6 godzin temu

AI transkrypcje i podsumowywanie audio: jak przekształcać długie nagrania w zwięzłe streszczenia?

Czy wiesz, że możesz w kilka chwil otrzymać esencję wielogodzinnego nagrania ze spotkania czy rozmowy…

6 godzin temu

Obowiązkowy KSeF – termin dla dużych firm od 1 lutego 2026 a dla innych 1 kwietnia 2026

Od kilku lat mówi się i pisze o objęciu wszystkich przedsiębiorców Krajowym Systemem e-Faktur. Byliśmy…

7 godzin temu

Omnichannel – czym jest i dlaczego jest tak ważny? Spójrzmy na przykłady

Co to właściwie jest omnichannel i jakie ma znaczenie dla współczesnego biznesu? Aby zrozumieć, dlaczego…

7 godzin temu