analizę wielkości sprzedaży poszczególnych towarów/usług w danym okresie (miesiąc, rok, kwartał),
analizę wielkości sprzedaży zrealizowanej przez poszczególnych użytkowników dodanych do konta,
Sprzedaż miesięczna
ustalenie poziomu realizacji założonych celów sprzedażowych (dla towaru/usługi, dla poszczególnych użytkowników). Poziom realizacji celów sprzedażowych można analizować w okresie miesięcznym, kwartalnym i rocznym,
porównanie wartości i ilości sprzedanych towarów/usług dla wybranych użytkowników w analizowanym okresie,
porównanie wielkości i wartości sprzedaży poszczególnych towarów/usług,
ustalenie średniej ceny sprzedaży towaru/usługi w analizowanym okresie oraz udział sprzedaży towaru/usługi w sprzedaży całkowitej,
analizę cen sprzedaży towaru/usługi w wybranym okresie,
ustalenie dla danego towaru/usługi 10 najlepszych nabywców,
ustalenie wartości sprzedaży zrealizowanej przez wybranego użytkownika w danym okresie oraz udział jego sprzedaży w sprzedaży całkowitej,
analiza sprzedaży zrealizowanej przez użytkownika w wybranym okresie (z punktu widzenia wielkości/wartości sprzedaży np. w poszczególnych dniach miesiąca).
Statystyki
Serwis pozwala na eksport danych do pliku w formacie csv – osobno dla każdego raportu szczegółowego.
Raporty szczegółowe dostępne są na kontach korzystających z płatnej wersji serwisu w menu CRM > Raporty szczegółowe.
UWAGA
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.
Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.
W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.
Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga.
O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.
Nie ma zamkniętego katalogu kosztów, które można rozliczyć, pracując jako fizjoterapeuta. Są jednak wydatki, które ponosi znaczna część osób, które planują otworzyć własną praktykę i wyposażyć gabinet. Co fizjoterapeuta może wrzucić w koszty uzyskania przychodu?
Gdy w sklepie internetowym pojawiają się sprzeczne opisy produktów, skutki są natychmiastowe: spada sprzedaż, rośnie liczba reklamacji, a budżet marketingowy idzie na marne. PIM w e-commerce pozwala przerwać ten chaos. W tym artykule przeczytasz, jak działa i kiedy warto go wdrożyć.
Zwroty w sklepie online nie muszą być koszmarem logistyki. Dobrze zaprojektowany zwrot towaru w sklepie online może zadziałać jak skuteczne narzędzie marketingowe – wspierać sprzedaż, budować zaufanie i lojalność. Zobacz, jak krok po kroku stworzyć wygodny system zwrotów, który pokochają Twoi klienci (i Twoja obsługa klienta też).
Klauzula informacyjna –
kontakt
telefoniczny marketing
Jeżeli wyrazisz zgodę, zadzwonimy do Ciebie, aby przybliżyć Ci naszą
ofertę. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie, wysyłając
wiadomość e-mail na adres iod@ifirma.pl. Administratorem Twoich
danych
osobowych będzie IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu przy ul.
Grabiszyńskiej 241G, 53-234 Wrocław. Więcej o tym, jak chronimy
Twoje
dane dowiesz się na stronie: https://www.ifirma.pl/rodo