analizę wielkości sprzedaży poszczególnych towarów/usług w danym okresie (miesiąc, rok, kwartał),
analizę wielkości sprzedaży zrealizowanej przez poszczególnych użytkowników dodanych do konta,
Sprzedaż miesięczna
ustalenie poziomu realizacji założonych celów sprzedażowych (dla towaru/usługi, dla poszczególnych użytkowników). Poziom realizacji celów sprzedażowych można analizować w okresie miesięcznym, kwartalnym i rocznym,
porównanie wartości i ilości sprzedanych towarów/usług dla wybranych użytkowników w analizowanym okresie,
porównanie wielkości i wartości sprzedaży poszczególnych towarów/usług,
ustalenie średniej ceny sprzedaży towaru/usługi w analizowanym okresie oraz udział sprzedaży towaru/usługi w sprzedaży całkowitej,
analizę cen sprzedaży towaru/usługi w wybranym okresie,
ustalenie dla danego towaru/usługi 10 najlepszych nabywców,
ustalenie wartości sprzedaży zrealizowanej przez wybranego użytkownika w danym okresie oraz udział jego sprzedaży w sprzedaży całkowitej,
analiza sprzedaży zrealizowanej przez użytkownika w wybranym okresie (z punktu widzenia wielkości/wartości sprzedaży np. w poszczególnych dniach miesiąca).
Statystyki
Serwis pozwala na eksport danych do pliku w formacie csv – osobno dla każdego raportu szczegółowego.
Raporty szczegółowe dostępne są na kontach korzystających z płatnej wersji serwisu w menu CRM > Raporty szczegółowe.
UWAGA
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.
Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.
W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.
Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga.
O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.
CSR to coś więcej niż odpowiedzialność – to szansa na rozwój i budowanie silnej marki. Firmy, które angażują się społecznie i ekologicznie, nie tylko poprawiają swój wizerunek, ale także zyskują lojalnych klientów i zmotywowanych pracowników. Sprawdź, jak MŚP mogą skutecznie wdrożyć CSR i wykorzystać go do wzmacniania swojej pozycji na rynku.
Rozporządzeniami z dnia 23 grudnia 2024 r. Minister Sprawiedliwości zmienił rozporządzenia w sprawie opłat za czynności radców prawnych oraz adwokatów. Zmiany zawarte w rozporządzeniach odnoszą się do opłat za niektóre usługi adwokatów i radców prawnych pełniących funkcję reprezentantów swoich klientów w postępowaniach sądowych.
Klauzula informacyjna –
kontakt
telefoniczny marketing
Jeżeli wyrazisz zgodę, zadzwonimy do Ciebie, aby przybliżyć Ci naszą
ofertę. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie, wysyłając
wiadomość e-mail na adres iod@ifirma.pl. Administratorem Twoich
danych
osobowych będzie IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu przy ul.
Grabiszyńskiej 241G, 53-234 Wrocław. Więcej o tym, jak chronimy
Twoje
dane dowiesz się na stronie: https://www.ifirma.pl/rodo