Integracja z Selly

sklep internetowy selly

Sklep internetowy na platformie Selly oferuje ponad 50 integracji, w tym płatności elektroniczne, hurtownie oraz księgowość online w ifirma.pl. Sprawdź, czym się wyróżnia Selly i jak zintegrować go z ifirma.pl

Zintegruj ifirma.pl z Selly Shop

Selly Shop to platforma sklepów internetowych z pełnym pakietem użytecznych narzędzi, zintegrowana z ifirma.pl.

To ponad 50 integracji, a wśród nich: porównywarki cen, pasaże sklepów, płatności elektroniczne, hurtownie oraz ifirma.pl.

Jeśli szukasz wydajnego e-sklepu z możliwością indywidualnej rozbudowy – sprawdź Selly Shop.

Selly Shop to m. in.:

  1. Bezpłatna wersja demo na 14 dni.
  2. Niskie koszty uruchomienia sklepu oraz jego utrzymania.
  3. Możliwość rozbudowy sklepu o funkcje zamawiane indywidualnie.
  4. Funkcjonalny interfejs.
  5. Dostęp do wszystkich szablonów HTML sklepu.
  6. Bezpłatne aktualizacje, równie częste jak rozwój modułów.

Dzięki integracji, w panelu sklepu administrator może wygenerować fakturę proforma w systemie ifirma.pl, a następnie wystawić fakturę VAT.

Więcej o integracji ifirma.pl z Selly Shop.

Sklep Selly

Selly.pl umożliwia stworzenie własnego, spersonalizowanego sklepu internetowego. Funkcjonalność modułu, przygotowanego przez deweloperów, gwarantuje skuteczne i pewne przeniesienie sprzedaży do przestrzeni online. Użytkownik może dokonać wyboru jednego z trzech planów współpracy – Standard, Plus i Premium.

Jakie opcje wyróżniają Selly.pl na tle konkurencji?

Selly.pl to przede wszystkim znakomita platforma dla osób, marzących o poszerzaniu spektrum swojej działalności online. Serwis umożliwia zarządzanie wieloma podmiotami jednocześnie, przez co użytkownik nie musi ograniczać się do tworzenia jednego sklepu o wąskiej specjalizacji.

Selly.pl posiada także sprawdzoną, bardzo polecaną funkcję – jest to hurtownia online. Umożliwia to prowadzenie sprzedaży B2B bez konieczności negocjowania cen z zewnętrznymi dostawcami.

Platforma przygotowała dla przyszłych sprzedawców szereg funkcjonalności, zawartych w trzech planach współpracy online. Plan Standard to nieco okrojona, lecz w pełni funkcjonalna forma współpracy, na którą składa się także kompleksowa pomoc specjalistów technicznych. Plan Plus to pakiet polecany użytkownikom stawiającym na szybki rozwój i efektywny postęp w prowadzeniu działalności w sieci. Plan Premium to opcja dla osób, pragnących wdrożyć ponadprzeciętne pomysły – a dzięki temu – wyprzedzić znacznie konkurencyjne podmioty.

Bezpieczeństwo, wsparcie i dobre SEO

Dywersyfikacja kanałów sprzedaży oraz stałe poszerzanie spektrum możliwości dystrybucyjnych jest niezwykle istotne, szczególnie w kontekście prowadzenia sklepu internetowego. Selly.pl nie ogranicza się do wspierania użytkownika wyłącznie w kwestiach technicznych. To także pomoc w tworzenie własnego, spersonalizowanego sklepu internetowego.

Prawdziwą skarbnicą wiedzy jest firmowa baza, opiewająca w różnorakie pozycje wspomagające klienta w tworzeniu swojego sklepu internetowego. Funkcjonalny, przeprowadzany m.in. za pomocą livechatów, kontakt z platformą jest szansą na uzyskanie najlepszych, możliwych w danym czasie, wyników.

Funkcje sklepu są w pełni zgodne z polskimi aktami prawnymi. Nad ich poprawnością czuwa grono specjalistów, dzięki czemu wszelakie klauzule i formularze są poprawne w określonym momencie obowiązywania prawa. Selly.pl to także zautomatyzowana księgowość – użytkownik otrzymuje pełny dostęp do pomocy pracowników specjalizujących się w prawie e-commerce. Współpraca z tą platformą to także gwarancja bezpłatnej analizy SEO od ekspertów w dziedzinie pozycjonowania (i dostęp do innych, specjalistycznych narzędzi pozycjonerskich).

Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga. O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.

O księgowości wiemy wszystko,
żebyś Ty nie musiał

Daj się zaskoczyć profesjonalnej wiedzy naszych księgowych i oddaj swoje rozliczenia w dobre ręce. A może wolisz samodzielną księgowość? Nasz program do księgowania online jest wyjątkowo prosty i intuicyjny w obsłudze, podobnie jak narzędzie do wystawiania faktur. Wybierz to, co najlepiej odpowiada Twoim potrzebom - ręczymy za każdą z usług ifirma.pl.

Romek

z ifirma.pl

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

Wygodne
integracje i ułatwienia

Sprawdź wszystkie integracje

Program do faktur ifirma.pl w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e-commerce, jak Shoper, Shoplo czy PrestaShop.

Ifirma.pl łączy się również z urządzeniami fiskalnymi oraz pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur - wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.