W darmowym programie do faktur, Faktura + oraz Księgowości internetowej
W pełni zgodne z obowiązującą ustawą o e-fakturach.
Nieograniczona ilość wszystkich rodzajów rachunków.
Baza kontrahentów, towarów i usług.
Własne szablony dokumentów.
Wyślij rachunek uproszczony drogą elektroniczną.
Kto może wystawić rachunek uproszczony?
Oczywiście klient ifirma.pl. Wystawiaj wszystkie rodzaje rachunków – za darmo.
Twoje rachunki zabezpieczamy cyfrowo, a kopie zapasowe systemu wykonujemy w trybie ciągłym.
Prostota i wygoda
Stwórz własne szablony i numeracje rachunków. Wysyłaj je do kontrahentów online – w formie e-rachunku lub zleć nam ich wydruk i wysyłkę pocztą.
Archiwum e-faktur
Przechowuj swoje rachunki w certyfikowanym e-archiwum. Zredukujesz ilość papierowej dokumentacji zachowując do niej stały dostęp.
Wystawienie rachunku uproszczonego
Zakładasz darmowe konto
Wybierając moduł darmowych faktur i rachunków możesz liczyć na jasne zasady: brak opłat i zero zobowiązań.
Wystawiasz rachunki
Sam decydujesz z jakiego urządzenia korzystasz – u nas wystawisz rachunki online ze smartfona lub tabletu. Gotowe dokumenty wysyłasz do kontrahentów wprost z aplikacji.
Zarządzasz kontrahentami, towarami i sprzedażą
Zestaw wygodnych narzędzi porządkuje Twoje bazy kontrahentów oraz towarów i usług. Wyniki finansowe firmy możesz monitorować na interaktywnych wykresach.
Zlecasz wysyłkę swoich dokumentów
System umożliwia wysyłanie rachunków do kontrahenta mailem.
Praktyczne integracje:
Gotowy do pracy z e-sklepami – korzystasz z wygodnych integracji z Allegro i najpopularniejszymi platformami e-commerce. Twój sklep wysyła do ifirma dane o sprzedanych produktach, automatycznie wystawione e-rachunki trafiają do klientów.
API – jeśli na liście nie ma integracji z Twoją platformą sklepową, skorzystaj z naszego interfejsu dla programistów (API), który daje zewnętrznym systemom dostęp do funkcji wystawiania rachunków uproszczonych.
Zarządzanie projektami online – dzięki naszemu darmowemu CRM planujesz i realizujesz kolejne etapy swoich projektów – na bieżąco je monitorując i wprowadzając konieczne zmiany.
Za co jeszcze plusujemy?
Zgodność z ustawą
Rachunki uproszczone wystawiane za pośrednictwem ifirma.pl są zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, a oprogramowanie jest przez nas na bieżąco aktualizowane.
Bezpieczeństwo Twoich dokumentów
Dane przekazywane w systemie szyfrowane są za pomocą 128-bitowego klucza SSL, a wszystkie Twoje faktury posiadają cyfrowe zabezpieczenie SHA256 RSA.
Zweryfikowany przez Ministerstwo Gospodarki
System Elektronicznej Wymiany Danych (EDI) wykorzystywany przez program do faktur i rachunków został wyróżniony Honorowym Patronatem Ministra Gospodarki.
Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.
Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.
W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.
Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga.
O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.
Rejestracja działalności gospodarczej to jeden z pierwszych kroków pozwalających cieszyć się posiadaniem własnej firmy. Jednak proces ten wiąże się także z koniecznością podjęcia kilku kluczowych decyzji, dopełniając wszelkie formalności.
Rejestr BDO (Baza Danych Odpadowych) to system, który ma na celu monitorowanie i zarządzanie gospodarką odpadami. Umożliwia on rejestrację podmiotów zajmujących się wytwarzaniem, zbieraniem, transportem oraz przetwarzaniem odpadów, a także śledzenie ich obiegu. Sprawdź, czy Twojej firmy dotyczy obowiązek rejestracji BDO, i w jaki sposób prowadzić ewidencję odpadów!
Marketing afiliacyjny stał się jednym z najpopularniejszych sposobów na zarabianie w Internecie, łącząc efektywność działań marketingowych z możliwością generowania dodatkowego dochodu. Ten model współpracy jest korzystny zarówno dla firm, które płacą jedynie za realne efekty, jak i dla partnerów, którzy mogą budować stabilne źródło dochodu, wykorzystując własne kanały komunikacji.
Branża beauty to bardzo rozległy obszar, który obejmuje wiele różnych działalności i w którym wielu przedsiębiorców może widzieć drogę do rozwijania swojego biznesu. Zebraliśmy wszystkie najważniejsze informacje o tym sektorze, aby przedstawić pigułkę wiedzy dla każdego, kto rozważa start w branży beauty.
Klauzula informacyjna –
kontakt
telefoniczny marketing
Jeżeli wyrazisz zgodę, zadzwonimy do Ciebie, aby przybliżyć Ci naszą
ofertę. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie, wysyłając
wiadomość e-mail na adres iod@ifirma.pl. Administratorem Twoich
danych
osobowych będzie IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu przy ul.
Grabiszyńskiej 241G, 53-234 Wrocław. Więcej o tym, jak chronimy
Twoje
dane dowiesz się na stronie: https://www.ifirma.pl/rodo