Wpisy oznaczone jako: e-commerce

metody prognozowania sprzedaży w e-commerce Jakie są metody prognozowania sprzedaży w e-commerce?
Branża e-commerce rośnie w dynamicznym tempie. Wiele firm dostrzegając jej potencjał, decyduje się na rozwój w tym kierunku i sprzedaż poprzez ten kanał dystrybucji.
|
m-commerce co to Co to m-commerce? Poznaj różnice między m-commerce a e-commerce
Coraz więcej codziennych czynności możemy wykonać z wykorzystaniem telefonu i Internetu. Przez szybki rozwój technologii i jej ingerencję w życie konsumentów, zmieniają się ich zachowania zakupowe.
|
analiza przyczynowo- skutkowa Diagram Ishikawy – analiza przyczynowo-skutkowa problemów
Zauważasz, że ostatnimi czasy osiągasz mniejsze zyski, Twoja baza klientów się nie powiększa, a pracownicy składają wypowiedzenia? Może dostrzegasz inne trudności w swojej firmie? Nie zawsze przyczyny złej sytuacji firmy są oczywiste i właśnie dlatego powstał diagram Ishikawy, który ułatwia ich identyfikację. W tym artykule wyjaśniamy, jak wykonać analizę przyczynowo-skutkową problemów przedsiębiorstwa!
|
sprzedaż międzynarodowa produktów cyfrowych Co muszę wiedzieć o sprzedaży produktów cyfrowych na skalę międzynarodową?
Sprzedaż produktów cyfrowych na skalę międzynarodową może przynieść przedsiębiorcy wiele korzyści. Przede wszystkim sprzedawca dociera do większej ilości potencjalnych klientów, dzięki czemu jego biznes rośnie. Mimo to nie wszyscy sprzedawcy decydują się na taki krok, przede wszystkim dlatego, że nie wiedzą od czego zacząć. Zebraliśmy więc najważniejsze informacje, które musisz rozważyć, zanim zaczniesz sprzedawać swoje produkty cyfrowe za granicę.
|
Strategiczna karta wyników Strategiczna karta wyników oraz jej zastosowanie w e-commerce
E-commerce można uznać za jedną z najprężniej rozwijających się branż na rynku.
|
oferta w handlu elektronicznym Oferta w handlu elektronicznym
W dobie rozwijającej się technologii i komunikacji elektronicznej pojawiła się potrzeba uregulowania w przepisach krajowych, tj. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny kwestii związanej z dopuszczalnością składania i przyjmowania ofert w formie elektronicznej.
|
PrestaShop - najpopularniejsze wtyczki Wtyczki PrestaShop – 27 najpopularniejszych modułów
Wtyczki PrestaShop pomagają dostosować i spersonalizować sprzedawcy sklep internetowy do własnych wymagań. Sprawdź, jakie są najpopularniejsze moduły i jakie mają zastosowanie.
|
raport Global E-commerce Co zawiera raport Global E-commerce? Omówienie
Co rusz pojawiają się zestawienia pokazujące, jak przedstawia się branża e-commerce w poszczególnych krajach.
|
dyrektywa DAC7 Sprzedaż internetowa na nowych zasadach – jakie zmiany czekają nas w 2023 roku?
Wprowadzone przez UE przepisy (np. Dyrektywa DAC7) będą mieć wpływ na sprzedaż internetową. Jakie zmiany czekają nas od 2023?
|
outsourcing a handel transgraniczny W jaki sposób outsourcing może pomóc Twoim transgranicznym działaniom e-commerce?
Outsourcing to od wielu lat chętnie wykorzystywana metoda zarządzania w przedsiębiorstwie.
|

Mobilnie czy
stacjonarnie?

Korzystaj jak chcesz!

Zleć księgowość

Pobierz darmową aplikację mobilną

aplikacja mobilna ifirma

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce
Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003