Grudniowe nowości w ifirma.pl wiążą się m. in. z obowiązującymi od przyszłego roku zmianami w obowiązku podatkowym oraz zmianami zasad w wystawianiu faktur.

data zmiana
16.12.2013
  • możliwość drukowania duplikatu e-faktury,
  • wydruki .pdf (ewidencja przebiegu pojazdu, dowód umorzenia ST, zestawienie wydatków pojazdu, utarg miesięczny),
  • e-deklaracje PIT-11, PIT-4R, PIT-8AR,
  • ulepszone wyszukiwanie kontrahentów w CRM (lista kontrahentów),
  • ulepszone kalendarzyki przy terminie płatności (2 dodatkowe tygodnie z następnego miesiąca),
  • ulepszony formularz rejestracji,
  • zmiany na wydrukach faktur wystawianych od stycznia 2014,
  • zmiany na wydrukach proform w 2013 (znikają stawki VAT),
  • zmiany w księgowaniu wydatków za telefon/prąd/koszt mediów w ESV,
  • zmiany w wystawianiu faktur wewnętrznych,
  • usunięta data otrzymania zapłaty na fakturach w 2014 roku,
  • zmiany w obowiązku podatkowym 2014,
  • podsumowanie kwartalne/miesięczne w Ewidencji Zakupów i Sprzedaży,
  • zmiana graficzne,
  • płatności transferuj.pl.
Zespół IFIRMA

Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.

Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.

W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.

Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.

Najnowsze artykuły

Sztuczna inteligencja w moderowaniu treści. Jak AI może pomóc w skalowaniu?

Firmy stają przed wyzwaniem zarządzania ogromną ilością treści publikowanych w internecie. Od postów w mediach…

21 godzin temu

Ulga na terminal płatniczy

Przepisy prawa przewidują możliwość obniżenia podatku dochodowego od osób fizycznych lub od osób prawnych poprzez…

22 godziny temu

Dyrektywa R2R – rozmowa z ekspertką

Zepsuty telewizor, pralka czy smartphone? Takie sytuacje w życiu codziennym mogą przytrafić się każdemu z…

23 godziny temu

PCC od zakupu samochodu od osoby fizycznej

Chcesz kupić samochód od osoby fizycznej? Sprawdź, jak rozliczyć podatek PCC w takim przypadku.

1 dzień temu

Europejski Akt o Dostępności – rozmowa z ekspertką

Wkrótce do Sejmu ma trafić przyjęty przez Radę Ministrów projekt o zasadach dostępności w produktach…

2 dni temu

System kaucyjny – zmiany 2024. Kogo obejmą nowe obowiązki?

Zastanawiasz się co to jest i kogo dotyczy system kaucyjny? W dzisiejszym artykule zajmiemy się…

2 dni temu