Rejestracja do MOSS

Rejestracja do MOSS

Jak zarejestrować się do MOSS?

Rejestracja do MOSS odbywa się przy pomocy formularza VIU-R, który został opublikowany na stronach Ministerstwa Finansów w zakładce e-deklaracje (link do strony).

Przesłanie dokumentu możliwe jest wyłącznie drogą elektroniczną, z użyciem podpisu kwalifikowanego. Przedsiębiorcy, którzy nie posiadają podpisu kwalifikowanego, mogą upoważnić do wysłania zgłoszenia posiadacza takiego podpisu.

Użytkownicy serwisu ifirma.pl mogą zlecić wysłanie zgłoszenia rejestracyjnego za naszym pośrednictwem.

W tym celu prosimy o:

    1. Pobranie formularza VIU-R ze strony Ministerstwa Finansów (link).

    2. Prawidłowe wypełnienie formularza zgodnie z opisem.

    3. Złożenie do właściwego urzędu skarbowego pełnomocnictwa zgodnie z art. 138e Ordynacji podatkowej umożliwiającego wypełnianie, podpisywanie i składanie zgłoszeń rejestracyjnych i aktualizacyjnych VIU-R.

    4. Dokonanie opłaty skarbowej od pełnomocnictwa do właściwego urzędu miasta lub gminy.

Wzór oraz dodatkowe informacje na temat pełnomocnictwa dostępne są po kontakcie z naszym Biurem Obsługi Klienta (mail: bok@ifirma.pl).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga. O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.

O księgowości wiemy wszystko,
żebyś Ty nie musiał

Daj się zaskoczyć profesjonalnej wiedzy naszych księgowych i oddaj swoje rozliczenia w dobre ręce. A może wolisz samodzielną księgowość? Nasz program do księgowania online jest wyjątkowo prosty i intuicyjny w obsłudze, podobnie jak narzędzie do wystawiania faktur. Wybierz to, co najlepiej odpowiada Twoim potrzebom - ręczymy za każdą z usług ifirma.pl.

Romek

z ifirma.pl

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

Wygodne
integracje i ułatwienia

Sprawdź wszystkie integracje

Program do faktur ifirma.pl w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e-commerce, jak Shoper, Shoplo czy PrestaShop.

Ifirma.pl łączy się również z urządzeniami fiskalnymi oraz pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur - wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.