WordPress to system zarządzania treścią (ang. content management system, CMS). Oznacza to, że za pomocą tego oprogramowania użytkownik może utworzyć stronę WWW, a następnie prowadzić ją, aktualizować, rozbudowywać, itp. Nie jest to jednak platforma e-commerce. W celu stworzenia sklepu online, należy zainstalować wtyczkę WooCommerce. Dowiedz się, jaki wybrać hosting WooCommerce z naszego artykułu. Podstawowe funkcje WooCommerce mogą być jednak niewystarczające. Warto więc skorzystać z dostępnych rozszerzeń i wtyczek, które pomagają sprzedawcom rozwijać internetowy biznes. Użytkownik ma do wyboru zarówno płatne, jak i darmowe rozwiązania. Liczebność modułów może jednak przytłoczyć, dlatego przygotowaliśmy naszą listę wtyczek z podziałem na konkretne kategorie.
Wtyczka dostępna tutaj.
WooCommerce pokazuje domyślnie wszystkie opcje płatności. Wtyczka Aktywne Płatności umożliwia ukryć niektóre z nich w przypadku wybranych metod wysyłki – przykładowo oferując płatność przy odbiorze, opcja wysyłki za pobraniem będzie niedostępna. Sprzedawca może także wyłączać formy płatności w oparciu o wartość koszyka.
Wtyczka dostępna tutaj.
PayU to jeden z popularniejszych systemów płatności w Polsce. Dzięki integracji sprzedawca może zaoferować kupującym szybkie i bezpieczne płatności online, które mogą przyczynić się do zwiększenia sprzedaży w sklepie. Dużą zaletą jest także prosta i sprawna konfiguracja.
Wtyczka dostępna tutaj.
Przelewy24 to kolejna popularna bramka płatności, która po integracji z WooCommerce zapewnia klientom sklepu szybkie przelewy elektroniczne, transakcje kartami, a także blikiem. Dzięki posiadanemu certyfikatowi PCI DSS operator może zagwarantować bezpieczeństwo danych.
Wtyczka dostępna tutaj.
Integracja z operatorem płatności Tpay to kolejny sposób, aby zaoferować klientom sklepu możliwość skorzystania z szybkich e-przelewów. Konsumenci mogą wybrać między płatnościami online w bankach, kartami kredytowymi i blikiem. Tpay gwarantuje najwyższe standardy bezpieczeństwa dokonywanych transakcji.
Wtyczka dostępna tutaj.
Za pomocą tej wtyczki sprzedawca może tworzyć rabaty i promocje dla wybranych produktów, kategorii, grup klientów, czy też w oparci o wartość koszyka. Możliwe jest także ustawienie, m.in. promocji okresowych, czy bardziej skomplikowanych zależności i reguł.
Wtyczka dostępna tutaj.
Wtyczka dostępna tutaj.
Dzięki integracji z IFIRMA sprzedawca może automatycznie wystawiać rachunki i faktury do zamówień. Konsumenci natomiast mogą zdecydować czy chcą fakturę, jeśli tak to dostaną dokument na maila oraz uzyskają dostęp do niej w koncie klienta.
Możesz zintegrować swoje konto w serwisie ifirma.pl z WooCommerce. Dowiedz się, jak to zrobić. Instrukcja dostępna pod tym linkiem.
Wtyczka dostępna tutaj.
Paczkomat i Kurier InPost to jedne z popularniejszych form dostawy. W ramach integracji sprzedawca ma dostęp do różnych usług InPost, automatyzacji nadawania przesyłek, wygodnego zarządzania i śledzenia zamówień oraz etykiet nadawczych, które może wydrukować z poziomu sklepu.
Wtyczka dostępna tutaj.
Dzięki integracji DPD WooCommerce sprzedawca może w szybki sposób tworzyć i nadawać przesyłki w systemie DPD bezpośrednio z panelu sklepu. Na liście zamówień można śledzić statusy wysyłek oraz pobierać etykiety nadawcze. Możliwe jest także skorzystanie z opcji automatycznego masowego nadawania przesyłek.
Wtyczka dostępna tutaj.
Wtyczka ta jest idealnym rozwiązaniem dla sprzedawców, którzy oferują produkty o różnych rozmiarach i wagach. Moduł przelicza koszty wysyłki na podstawie wagi, wartości koszyka i/lub liczby sztuk produktów. Sprzedawca może również zdefiniować po przekroczeniu jakiej kwoty zamówienia, kupujący może skorzystać z darmowej wysyłki. Jeśli jakiegoś produktu nie można dostarczyć przy pomocy konkretnej formy dostawy, można wykluczyć wybrane metody wysyłki po spełnieniu określonej reguły.
Wtyczka dostępna tutaj.
Integracja z Pocztą Polską umożliwia tworzenie przesyłek, śledzenie ich bezpośrednio z panelu sklepu oraz generowanie i pobieranie etykiet nadawczych. Sprzedawcy mogą także skorzystać z funkcji automatycznego i masowego nadawania przesyłek.
Wtyczka dostępna tutaj.
To kolejna wtyczka, która poprzez integrację z DHL pozwala tworzyć i nadawać przesyłki oraz zarządzać statusami wysyłek z panelu sklepu. Dostępne są także wspomniane wyżej opcje automatycznego nadawania przesyłek, a także możliwość ich masowej wysyłki.
Wtyczka dostępna tutaj.
Furgonetka.pl to platforma usług kurierskich i wsparcie dla branży logistycznej. Dzięki integracji z WooCommerce sprzedawca może zarządzać swoimi zamówieniami oraz automatycznie generować i drukować dokumenty przewozowe. Platforma zapewnia dostęp do oferty wielu firm kurierskich, w tym m.in. DPD, UPS, FedEX, InPost, GLS, itd.
Wtyczka dostępna tutaj.
Za pomocą tej wtyczki, właściciel sklepu może przenieś sprzedaż do jednego miejsca i zyskać tym samym centrum zarządzania, w którym możliwe jest wystawianie aukcji i faktur oraz zarządzanie wysyłką. Dzięki dwustronnej synchronizacji sprzedawca ma pod kontrolą m.in. stany magazynowe i dane klientów. Zaletą jest brak limitu wystawianych aukcji i zamówień.
Wtyczka dostępna tutaj.
Sprzedawca może udostępnić swoje produkty w kilku porównywarkach jednocześnie: Ceneo, Nokaut, Homebook. Dostępna jest także funkcja automatycznej aktualizacji plików – co ważne, właściciel może wybrać częstotliwość tych aktualizacji.
Wtyczka dostępna tutaj.
Za pomocą usługi Google Merchant Center sprzedawcy mogą swoje produkty promować bezpośrednio w wynikach wyszukiwania. Jest to możliwe jednak dopiero wtedy, kiedy właściciel wyśle do systemu informację o produktach w sklepie. Wtyczka generuje takie pliki w odpowiednim formacie i według wymagań Google, oferując jednocześnie sprzedawcy możliwość zarządzania nimi (edycja, usuwanie, itp.).
Wtyczka dostępna tutaj.
Dropshipping polega na tym, że sprzedawca nie ma styczności z fizycznym produktem. Wysyłka zamówienia odbywa się więc między dystrybutorem, a nabywcą. Więcej o tym modelu sprzedaży przeczytasz tutaj. Wtyczka Dropshipping XML WooCommerce pozwala synchronizować sklep internetowy z produktami z plików dostawcy. Dużą zaletą jest brak limitów na importowane pliki oraz produkty.
Wtyczka dostępna tutaj.
Ceneo to popularna porównywarka internetowa. Wtyczka daje możliwość uruchomienia z panelu sklepu trzy usługi: automatyczne wystawianie produktów na Ceneo, realny wpływ na to, które z nich będą dostępne w opcji Kup Teraz oraz aktywację funkcji Zaufane Opinie, za pomocą której można pozyskiwać opinie klientów.
Liczba wtyczek WooCoomerce dostępna na rynku jest naprawdę imponująca. Sprzedawcy mogą wybierać między poszczególnymi kategoriami i decydować się na instalowanie takich modułów, które sprawdzą się najlepiej w ich biznesie. Powyższa lista nie powinna być więc traktowana jako zamknięty zbiór rozwiązań, a raczej jako inspiracja i motywacja do samodzielnego zapoznania się dostępnymi możliwościami. Zaznaczamy także, że opisane funkcje są tylko poglądowe i większość z wymienionych wtyczek ma do zaoferowania znacznie więcej, czego można dowiedzieć się z podlinkowanych stron.
Zastanawiasz się kogo dotyczy przekazywanie wpłat na ZFŚS do 31 maja? W dzisiejszym artykule odpowiemy…
Zasada stanowi, że udziały w spółce z ograniczoną odpowiedzialnością podlegają dziedziczeniu jak każdy inny składnik…
Wyobraź sobie świat, w którym Twoja firma może tworzyć wciągające, spersonalizowane wideo na każdą okazję,…
Nawet najdoskonalszy produkt czy usługa nie osiągną sukcesu na rynku bez odpowiedniej strategii komunikacji. Jeśli…
Jednym z rozwiązań przyjętych przez Polski Ład jest świadczenie rodzinne, z którego mogą skorzystać rodzice…
Rozpoczynasz ponownie działalność i zastanawiasz się czy masz prawo do niższego ZUSu? W dzisiejszym artykule…