Narzędzia używane do komunikacji z klientem bazujące na AI pozwalają tworzyć głęboko spersonalizowane wiadomości, a przede wszystkim:
Jak jednak wygląda personalizacja w każdym z tych obszarów i jakich narzędzi A użyć do komunikacji z klientem e-commerce?
Oferta produktowa dopasowana do potrzeb klienta i trafiająca w idealny moment? Narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję stawiają sobie właśnie takie cele. Dzięki nim możliwe jest tworzenie:
Drugi obszar personalizacji związany jest z rodzajem treści wyświetlanych klientowi po wejściu na stronę e-commerce, w pojedynczych wiadomościach e-mail, a nawet przy tworzeniu personalizowanych kampanii e-mail:
Najważniejszy dla e-commerce kanał kanały komunikacji z klientem w personalizacji to strona internetowa sklepu, gdzie możliwe jest nie tylko wyświetlanie dedykowanych reklam związanych z poprzednimi zakupami klienta, ale także rekomendacje produktowe oraz dynamiczne cenowanie. Gdy dodamy do tego chatbota lub wirtualnego asystenta rozpoznającego klienta i kontynuującego przerwaną rozmowę, doświadczenie klienta będzie unikatowe dla każdej osoby odwiedzającej stronę naszego sklepu.
Jak zatem zacząć korzystać ze sztucznej inteligencji do tworzenia spersonalizowanej komunikacji z klientem e-commerce? Warto wypróbować następujące narzędzia:
Źródło: Clerk.io (https://www.clerk.io/)
Źródło: OneSpot (https://onespot.pro/)
Najciekawsze moduły SalesManago oparte na sztucznej inteligencji to AI Studio oraz Deep Behavioral Profiling. AI Studio to generator treści bazujący na rozwiązaniach OpenAI, twórców ChatGPT. AI Studio pozwala na tworzenie spersonalizowanych treści, takich jak tematy e-maili, opisy produktów i slogany, które są dopasowane do zachowań i preferencji klientów.
Moduł Deep Behavioural Profiling pozwala na śledzenie interakcji użytkownika ze stroną i tworzenie na tej podstawie cech oglądanych przez klienta produktów.
Źródło: SalesManago (https://www.salesmanago.pl/info/deep-behavioural-profiling.htm)
Sztuczna inteligencja zmienia reguły gry w dziedzinie personalizacji komunikacji z klientem w e-commerce. Jej rola nie ogranicza się tylko do spersonalizowanych rekomendacji czy dynamicznego cenowania, ale również do pełnej personalizacji treści i kanałów komunikacji z klientem. Z wykorzystaniem narzędzi takich jak Clerk.io, OneSpot i SalesManago, możesz znacząco podnieść efektywność swojej komunikacji i sprzedaży.
Sztuczna inteligencja zmienia reguły gry w dziedzinie personalizacji komunikacji z klientem w e-commerce. Jej rola nie ogranicza się tylko do spersonalizowanych rekomendacji czy dynamicznego cenowania, ale również do pełnej personalizacji treści i kanałów komunikacji z klientem. Z wykorzystaniem narzędzi takich jak Clerk.io, OneSpot i SalesManago, możesz znacząco podnieść efektywność swojej komunikacji i sprzedaży.
Branding emocjonalny to strategia marketingowa, która skupia się na budowaniu głębokich, osobistych i emocjonalnych więzi…
Jak podaje resort rządowy, pomimo stabilizacji na europejskim i światowym rynku energii, skutki kryzysu energetycznego…
Zastanawiasz się kiedy druk jest traktowany jako towar a kiedy jako usługa? W dzisiejszym artykule…
Rada Ministrów przyjęła w dniu 19 marca 2024 roku projekt ustawy o zmianie ustawy o…
Wielu przedsiębiorców zaangażowało się w działalność charytatywną i wsparcie dla Ukrainy. Jesteś jednym z nich?…
Firmy stają przed wyzwaniem zarządzania ogromną ilością treści publikowanych w internecie. Od postów w mediach…