PrestaShop to darmowe oprogramowanie sklepu internetowego. Łatwa instalacja, szybkość działania i intuicyjna obsługa.
Wystawianie faktury w ifirma.pl odbywa się z poziomu zamówienia.
Instalacja PrestaShop oraz wtyczki potrzebnej do jego integracji z ifirma.pl jest całkowicie darmowa. Aby zainstalować wtyczkę, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
PrestaShop – inteligentne oprogramowanie do e-sklepów
Przedsiębiorcy prowadzący swoją działalność sprzedażową w internecie szukają do tego prostych, intuicyjnych i skutecznych rozwiązań. Oprogramowanie PrestaShop dedykowane dla branży e-commerce do tworzenia e-sklepów to jedno z nich. Nie tylko pozwala na łatwą i efektywną sprzedaż w sieci, ale przede wszystkim gwarantuje pełną kompatybilność z wieloma niezbędnymi funkcjami.
Zalety oprogramowania PrestaShop
To jedno z nielicznych wypuszczonych na rynek rozwiązań tego typu posiadających pełną polską wersję językową wraz z intuicyjnym i bardzo prostym w obsłudze instalatorem. Do uruchomienia sklepu PrestaShop wystarczy własny serwer z domeną internetową oraz bazą danych: instalator całą resztę zrobi za użytkownika. Oprócz łatwości obsługi wśród zalet tego oprogramowania warto wymienić również:
bogatą funkcjonalność bazującą na dostępie do wielu dodatkowych modułów i skryptów, które można dowolnie wgrywać,
możliwość integracji z najpopularniejszymi systemami płatności online,
wysokie standardy bezpieczeństwa samej strony, jak i procesu transakcyjnego (certyfikaty SSL),
różnorodność graficzną i tematyczną dostępnych do pobrania szablonów, które można modyfikować pod własne wymagania,
rozbudowany system dodawania produktów z możliwością edycji cech takich jak cena, rozmiar, kolor itp.,
kompatybilność z oprogramowaniem księgowym, kurierskim czy magazynowym,
intuicyjną wyszukiwarkę produktów dostępnych w sklepie,
wbudowane kanały komunikacji z użytkownikami.
Tradycyjny sklep w internetowym wydaniu
Niewątpliwie dużym plusem, jaki ma sklep na PrestaShop, jest jego działanie do złudzenia przypominające funkcjonowanie tradycyjnego sklepu. Sprzedawca (administrator) ma bezpośredni podgląd na aktualne zakupy swoich klientów, status płatności i wysłanych lub pakowanych zamówień. W prosty sposób może w każdej chwili edytować zawartość podstrony z jednym produktem lub całą grupą podobnych produktów, tworzyć i usuwać kategorie sprzedażowe oraz tagi, dzięki czemu wyszukiwanie danego towaru jest o wiele łatwiejsze. Zaletą okazuje się rozbudowany formularz kontaktowy dla klientów, który można podłączyć pod osobne konto e-mail.
Ułatwienia dla SEO
Pod względem e-marketingu oprogramowanie PrestaShop posiada bardzo dobrą optymalizację zarówno w zakresie samego kodu, jak i poszczególnych kart produktowych. Możliwość tagowania i kategoryzowania towarów pozwala na ich późniejsze łatwiejsze pozycjonowanie, zwłaszcza gdy zadba się o unikatowość opisów. Dodatkowo PrestaShop daje do dyspozycji kilka dodatkowych wtyczek wspomagających SEO, dzięki którym nawet przedsiębiorcy niemający doświadczenia w pozycjonowaniu mogą poprawić widoczność swojego sklepu w Google.
Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.
Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.
W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.
Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga.
O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.
Odwołanie członka zarządu w spółce z o.o. to proces, który powinien być przeprowadzony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 września 2000 r. – Kodeks spółek handlowych oraz postanowieniami zawartymi w umowie spółki z o.o.
Zawód copywritera cieszy się współcześnie coraz większą popularnością – zarówno w kontekście stałej pracy, jak i sposobu na dorobienie do głównej pensji.
Trusted Economy Forum oraz CommonSign łączą siły, by już 26 i 27 listopada 2024 stworzyć niepowtarzalne wydarzenie dotyczące rynku cyfrowego w Polsce i w Europie.
26 stycznia 2025 roku odbędzie się kolejny finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jeśli jesteś jednym z ofiarodawców, to z pewnością zainteresuje Cię, czy wpłatę na WOŚP możesz odliczyć od podatku.
Klauzula informacyjna –
kontakt
telefoniczny marketing
Jeżeli wyrazisz zgodę, zadzwonimy do Ciebie, aby przybliżyć Ci naszą
ofertę. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie, wysyłając
wiadomość e-mail na adres iod@ifirma.pl. Administratorem Twoich
danych
osobowych będzie IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu przy ul.
Grabiszyńskiej 241G, 53-234 Wrocław. Więcej o tym, jak chronimy
Twoje
dane dowiesz się na stronie: https://www.ifirma.pl/rodo