Sklep internetowy na platformie Selly oferuje ponad 50 integracji, w tym płatności elektroniczne, hurtownie oraz księgowość online w ifirma.pl. Sprawdź, czym się wyróżnia Selly i jak zintegrować go z ifirma.pl
Selly.pl umożliwia stworzenie własnego, spersonalizowanego sklepu internetowego. Funkcjonalność modułu, przygotowanego przez deweloperów, gwarantuje skuteczne i pewne przeniesienie sprzedaży do przestrzeni online. Użytkownik może dokonać wyboru jednego z trzech planów współpracy – Standard, Plus i Premium.
Jakie opcje wyróżniają Selly.pl na tle konkurencji?
Selly.pl to przede wszystkim znakomita platforma dla osób, marzących o poszerzaniu spektrum swojej działalności online. Serwis umożliwia zarządzanie wieloma podmiotami jednocześnie, przez co użytkownik nie musi ograniczać się do tworzenia jednego sklepu o wąskiej specjalizacji.
Selly.pl posiada także sprawdzoną, bardzo polecaną funkcję – jest to hurtownia online. Umożliwia to prowadzenie sprzedaży B2B bez konieczności negocjowania cen z zewnętrznymi dostawcami.
Platforma przygotowała dla przyszłych sprzedawców szereg funkcjonalności, zawartych w trzech planach współpracy online. Plan Standard to nieco okrojona, lecz w pełni funkcjonalna forma współpracy, na którą składa się także kompleksowa pomoc specjalistów technicznych. Plan Plus to pakiet polecany użytkownikom stawiającym na szybki rozwój i efektywny postęp w prowadzeniu działalności w sieci. Plan Premium to opcja dla osób, pragnących wdrożyć ponadprzeciętne pomysły – a dzięki temu – wyprzedzić znacznie konkurencyjne podmioty.
Bezpieczeństwo, wsparcie i dobre SEO
Dywersyfikacja kanałów sprzedaży oraz stałe poszerzanie spektrum możliwości dystrybucyjnych jest niezwykle istotne, szczególnie w kontekście prowadzenia sklepu internetowego. Selly.pl nie ogranicza się do wspierania użytkownika wyłącznie w kwestiach technicznych. To także pomoc w tworzenie własnego, spersonalizowanego sklepu internetowego.
Prawdziwą skarbnicą wiedzy jest firmowa baza, opiewająca w różnorakie pozycje wspomagające klienta w tworzeniu swojego sklepu internetowego. Funkcjonalny, przeprowadzany m.in. za pomocą livechatów, kontakt z platformą jest szansą na uzyskanie najlepszych, możliwych w danym czasie, wyników.
Funkcje sklepu są w pełni zgodne z polskimi aktami prawnymi. Nad ich poprawnością czuwa grono specjalistów, dzięki czemu wszelakie klauzule i formularze są poprawne w określonym momencie obowiązywania prawa. Selly.pl to także zautomatyzowana księgowość – użytkownik otrzymuje pełny dostęp do pomocy pracowników specjalizujących się w prawie e-commerce. Współpraca z tą platformą to także gwarancja bezpłatnej analizy SEO od ekspertów w dziedzinie pozycjonowania (i dostęp do innych, specjalistycznych narzędzi pozycjonerskich).
Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.
Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.
W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.
Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga.
O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.
Firmy, które chcą wyróżnić się na rynku, muszą wiedzieć, jak zaplanować działania marketingowe w 2025, aby skutecznie angażować odbiorców. Sztuczna inteligencja, mikrospołeczności czy wirtualni influencerzy to tylko niektóre z kierunków, które warto uwzględnić w strategiach reklamowych na nowy rok. W tym artykule przedstawimy trendy marketingowe 2025.
W dniu 29 sierpnia 2025 r. opublikowano projekt nowelizacji ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, który przewiduje istotne zmiany w opodatkowaniu fundacji rodzinnych, które mają wejść w życie w dniu 1 stycznia 2026 r. Celem zmian jest uszczelnienie systemu podatkowego i zapewnienie, aby fundacje rodzinne pełniły swoje pierwotne zadanie długoterminową sukcesję majątku, a nie narzędzie optymalizacji podatkowej. Więcej na ten temat przeczytasz w poniższym artykule!
Klauzula informacyjna –
kontakt
telefoniczny marketing
Jeżeli wyrazisz zgodę, zadzwonimy do Ciebie, aby przybliżyć Ci naszą
ofertę. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie, wysyłając
wiadomość e-mail na adres iod@ifirma.pl. Administratorem Twoich
danych
osobowych będzie IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu przy ul.
Grabiszyńskiej 241G, 53-234 Wrocław. Więcej o tym, jak chronimy
Twoje
dane dowiesz się na stronie: https://www.ifirma.pl/rodo