IFIRMA jako partner Trusted Economy Forum CommonSign 2024
Trusted Economy Forum oraz CommonSign łączą siły, by już 26 i 27 listopada 2024 stworzyć niepowtarzalne wydarzenie dotyczące rynku cyfrowego w Polsce i w Europie.
Partnerem wspierającym konferencji, organizowanej on-site w Warszawie, będzie IFIRMA. Interesuje Cię tematyka elektronicznej identyfikacji, a może kwestie związane z usługami zaufania i bezpieczną cyfryzacją? To wszystko znajdziesz w rozbudowanej agendzie wydarzenia.
Trusted Economy Forum – przyszłość bezpiecznej cyfryzacji
Trusted Economy Forum to seria zróżnicowanych wydarzeń – webinarów, eventów, konferencji, opracowanych w celu promocji bezpiecznych mechanizmów zdalnej identyfikacji, na przykład portfela tożsamości cyfrowej oraz usługi zaufania, jak podpis elektroniczny czy e-Doręczenia.
Zważając na postępującą cyfryzację świata biznesu, tematyka ta staje się współcześnie kluczowym aspektem już nie tylko dla samych firm.
Zdalna identyfikacja, realizacja cyfrowych procesów biznesowych, a także zawieranie umów na odległość to codzienność dla wszystkich uczestników rynku cyfrowego. Dlatego też Trusted Economy Forum działa, by nawet pomimo dynamicznego rozwoju, niezachwianym fundamentem pozostało zaufanie poparte niezawodnym bezpieczeństwem transakcji, identyfikacji klientów indywidualnych, firm oraz obiegu dokumentów.
Tym samym TEF pełni funkcję autentycznego źródła wiedzy i innowacji w bezpieczeństwie cyfrowym, skupiając wokół siebie zaangażowanych ekspertów, dostawców oraz firmy działające na rzecz przyszłości usług cyfrowych. Tę niezwykłą społeczność współtworzą także przedstawiciele europejskiego nadzoru, agencji międzynarodowych oraz administracji publicznej w poszczególnych krajach.
Trusted Economy Forum CommonSign 2024
Wyjątkowe wydarzenie, które powstało przy współpracy dwóch znanych marek konferencyjnych – Trusted Economy Forum oraz CommonSign, odbędzie się w dniach 26-27.11.2024 w Warszawie.
Do grona partnerów wspierających dołączy też IFIRMA, której przedstawicielami na konferencji będą Romuald Lenarski oraz Wojciech Narczyński, wraz z prezentacją – Zastosowanie usługi zaufania i eID w systemach księgowości online. Podczas wystąpienia zostaną starannie omówione kwestie automatyzacji poszczególnych procesów w IFIRMA, jak na przykład wysyłka deklaracji podatkowych, deklaracji i informacji ZUS, podpisywanie dokumentów, finalizacja umów, obsługa plików JPK i monitoring wysyłki pełnomocnictwa UPL-1, składanie i odwoływanie pełnomocnictw UPL-1, a także procesu weryfikacji AML.
Dodatkowo prelegenci IFIRMA poruszą aspekty planowania usprawnień, uwzględniając Centralne Repozytorium AML, zabezpieczania faktur Cyfrowym Certyfikatem Enterprise ID oraz głównych wyzwań pojawiających się w kontekście planowania usprawnień przy podpisywaniu samych faktur.
Oprócz ogólnej tematyki skupiającej się na kluczowych elementach rynku cyfrowego w Polsce i w Europie, tegoroczni prowadzący opowiedzą, jak zapewnić zgodność z regulacjami i jednoczesną prostotę dla klienta przy budowaniu cyfrowych procesów oraz transakcji. Dodatkowo omówiona zostanie przyszłość cyfryzacji w kontekście obowiązków wynikających z nadchodzących polskich oraz europejskich regulacji dotyczących tego obszaru.
Udział w zbliżającej się konferencji to świetna okazja do poszerzenia swojej wiedzy na temat legalnego oraz efektywnego działania na rynku cyfrowym. Bogaty zakres tematyczny pozwala na pogłębienie kluczowych w tym obszarze kwestii, dodatkowo wykorzystując potencjał wzbogacenia prelekcji o otwarty panel dyskusyjny. W efekcie sami uczestnicy również stają się twórcami wydarzenia.
Jednak organizatorzy nie ograniczyli się wyłącznie do przekazywania wiedzy merytorycznej. Same wykłady zostaną rozbudowane o case study z różnych sektorów, przybliżając praktyczne rozwiązania realnie występujących problemów.
Równolegle zaangażowani eksperci skupią się na jak najbardziej zrozumiałym dla odbiorców przedstawieniu zagadnień dotyczących usługi zaufania i eID w Polsce i na świecie, zdalnego on-boardingu klientów, Europejskiego Portfela Identyfikacji Cyfrowej w dobie eIDAS 2.0, rozwoju e-Doręczeń, usługi zaufania w erze post-quantum, a także regulacji (eIDAS 2.0, NIS 2, PSD3, AI Act..) i ich konsekwencji dla rynku cyfrowego.
Sama konferencja będzie prowadzona zarówno w języku polskim, jak i angielskim, wykorzystując tłumaczenie symultaniczne realizowane przez tłumaczy on-site. Udział w wydarzeniu jest więc świetną okazją do budowania międzynarodowego networkingu.
Organizatorzy przewidują obecność ok. 200 osób z sektora dostawców usług zaufania, eID, EZD, platform podpisowych, administracji publicznej, sektora finansowego, telekomunikacyjnego i innych. Nie może zabraknąć też Ciebie!
Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.
Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.
W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.
Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga.
O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.
Podatek VAT ma charakter konsumpcyjny. Oznacza to, że opodatkowanie według założeń unijnych powinno co do zasady następować w miejscu rzeczywistej konsumpcji usługi. Aby precyzyjniej odzwierciedlić tę zasadę, w roku 2025 wejdzie w życie zmiana VAT dotycząca usług świadczonych interaktywnie, na przykład usług streamingowych czy szkoleń na żywo. Sprawdź, co zmieni się w VAT od 2025 roku!
Już 6 marca 2025 roku odbędzie się RZEcommerce, wyjątkowe wydarzenie poświęcone rynkowi sprzedaży online, którego partnerem jest IFIRMA. To spotkanie skupiające liderów branży, przedsiębiorców i ekspertów, którzy wspólnie zastanowią się nad kierunkiem rozwoju handlu internetowego w Polsce i na świecie, omówia najnowsze trendy, strategie i innowacje.
Czy wiesz, że aż 65% firm, które tworzą persony, osiąga wyższy ROI z kampanii marketingowych? Poznanie idealnego klienta to dziś nie wybór, a prawdziwa konieczność. Jeżeli chcesz tworzyć skuteczne kampanie, lepiej dopasowane oferty i treści, które angażują – musisz poznać swoją personę, a nasz artykuł Ci w tym pomoże.
Klauzula informacyjna –
kontakt
telefoniczny marketing
Jeżeli wyrazisz zgodę, zadzwonimy do Ciebie, aby przybliżyć Ci naszą
ofertę. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie, wysyłając
wiadomość e-mail na adres iod@ifirma.pl. Administratorem Twoich
danych
osobowych będzie IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu przy ul.
Grabiszyńskiej 241G, 53-234 Wrocław. Więcej o tym, jak chronimy
Twoje
dane dowiesz się na stronie: https://www.ifirma.pl/rodo