Sklep Shoper

Zintegruj ifirma.pl z Shoperem

Zintegruj ifirma.pl z e-sklepem przyjaznym dla Allegro, Google i Facebooka.

Ponad 7000 sklepów internetowych wybrało oprogramowanie Shoper. Jego zaawansowane funkcje i przyjazny panel doceniają wszyscy klienci – teraz również użytkownicy ifirma.pl.

Przygotowana przez Shoper.pl integracja obejmuje jedynie wystawianie faktur.

Dla faktur proforma wystawionych w sklepie można wystawić faktury sprzedaży (po imporcie do ifirma.pl).

Szczegółowa instrukcja dotycząca integracji znajduje się na www.shoper.pl.

Proces zakładania i rozbudowy sklepu internetowego nie musi być trudny, męczący i wymagający, ani zajmować wielu tygodni. Warto sobie usprawnić pracę dzięki zastosowaniu odpowiedniego oprogramowania takiego jak Shoper, dzięki któremu postawienie e-sklepu będzie o wiele łatwiejsze. Rozwiązanie dedykowane dla małych i dużych sprzedawców świetnie sprawdzi się w każdej branży. Jakie są jego najważniejsze zalety?

Ułatwienie handlu w internecie

Shoper to oprogramowanie stawiające na pierwszym miejscu funkcjonalność i użyteczność z punktu widzenia sprzedawcy. Z tego powodu oferuje przede wszystkim prosty i nieskomplikowany interfejs do zarządzania sklepem. Dodawanie produktów, ich opisów i zdjęć oraz późniejsza edycja bazuje na standardowym edytorze rozbudowanym o możliwość tagowania towarów, łączenia ich w grupy i dodawania własnych cech takich tak waga, rozmiar, kolor itp. Oprogramowanie posiada pełne wsparcie techniczne oraz wbudowany system integracji z takimi serwisami jak Allegro, Subiekt i Ceneo. Dzięki temu Shoper znacznie ułatwia internetowy handel, ponieważ sprzedawca może operować na jednym systemie (programie) bez konieczności przełączania się co chwilę do kolejnych.

Błyskawiczne zakładanie sklepu i co jeszcze?

Dzięki intuicyjnemu instalatorowi założenie sklepu z oprogramowaniem Shoper jest szybkie, proste i wygodne. Import zewnętrznych danych umożliwia błyskawiczną implementację gotowej bazy produktów, a responsywna grafika i dopracowany kod pozwalają na bezproblemowe i bezawaryjne wyświetlanie sklepu na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych. Warto wspomnieć też o takich cechach oprogramowania, które odpowiadają bezpośrednio za jego kompleksowe działanie:

  • dedykowane aplikacje i moduły dodatkowe wspomagające działanie sklepu,
  • nowoczesny system e-płatności z niskimi prowizjami,
  • integracja z Facebookiem i Google Analytics,
  • możliwość skorzystania z kampanii marketingowych na partnerskich witrynach,
  • specjalne certyfikaty SSL niezbędne w e-sklepach z płatnościami,
  • opcja wykupu usługi Shoper Premium z dedykowanym opiekunem projektu (sklepu).

Dodatkowo zakładając sklep na Shoper można liczyć na 14-dniowy darmowy okres testowy.

Pakiet dostosowany do potrzeb

Oprogramowanie Shoper dopasowane jest do oczekiwań klientów oraz ich możliwości finansowych. Dlatego występuje w odrębnych pakietach cenowych, które różnią się także niektórymi parametrami. Są to między innymi liczba możliwych produktów wystawionych do jednoczesnej sprzedaży (od 10 tysięcy do nielimitowanej), wielkość dostępnego transferu danych, a także opcje dodatkowe jak integracja z Allegro, API firm kurierskich czy wysokość prowizji od każdej transakcji za pomocą Shoper Płatności.

Zespół IFIRMA

Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.

Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.

W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.

Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.

Najnowsze artykuły

Zmiana stawki VAT na artykuły spożywcze od kwietnia 2024

Zobacz ile wynosi stawka VAT na artykuły spożywcze od kwietnia 2024 r.

10 godzin temu

Czy Twoja firma powinna pojawić się na takich platformach społecznościowych jak X, Pinterest, Quora, Reddit, Wykop czy Twitch?

W 2024 roku boom na tworzenie kolejnych i kolejnych serwisów społecznościowych mamy już chyba za…

11 godzin temu

Projekt ustawy o sygnalistach w końcu przyjęty przez Rząd! Sprawdź, co zakłada projekt ustawy i czy musisz go wdrożyć w swojej firmie

Od kilku lat dużo mówi się o ustawie o ochronie sygnalistów, która do dnia 6…

11 godzin temu

AI transkrypcje i podsumowywanie audio: jak przekształcać długie nagrania w zwięzłe streszczenia?

Czy wiesz, że możesz w kilka chwil otrzymać esencję wielogodzinnego nagrania ze spotkania czy rozmowy…

11 godzin temu

Obowiązkowy KSeF – termin dla dużych firm od 1 lutego 2026 a dla innych 1 kwietnia 2026

Od kilku lat mówi się i pisze o objęciu wszystkich przedsiębiorców Krajowym Systemem e-Faktur. Byliśmy…

12 godzin temu

Omnichannel – czym jest i dlaczego jest tak ważny? Spójrzmy na przykłady

Co to właściwie jest omnichannel i jakie ma znaczenie dla współczesnego biznesu? Aby zrozumieć, dlaczego…

12 godzin temu