Shoplo

Zintegruj Shoplo z ifirma.pl

Shoplo to najprostszy sposób, aby sprzedawać przez Internet.

Dzięki wewnętrznym aplikacjom użytkownicy mogą w prosty sposób nie tylko zacząć sprzedawać we własnym sklepie internetowym, ale również np. na Allegro i Facebooku. Dzięki aplikacji “integracja z ifirma.pl” użytkownicy mogą połączyć konto księgowości ze swoim sklepem. Podobnie jak instalacja pozostałych aplikacji w Shoplo, integracja z ifirma.pl jest wyjątkowo prosta.

Sprawdź, jak zintegrować ifirma.pl i Shoplo.

Sklepy internetowe Shoplo – czym się charakteryzują?

Jak skutecznie zbudować i rozwijać funkcjonalności sklepu online? Odpowiedź brzmi: z oprogramowaniem Shoplo. Nowoczesna platforma z branży e-commerce zawiera wszystkie najistotniejsze możliwości, przydatne do owocnego prowadzenia własnego sklepu internetowego. Klienci Shoplo uzyskują trzy potężne narzędzia, które w połączeniu ze sobą tworzą pożądany efekt synergii. Czym one dokładnie są?

Własny e-sklep w kilku krokach

Wiodąca funkcjonalność dotyczy utworzenia indywidualnego sklepu online zaledwie w kilku, bardzo prostych, krokach. Gotowe szablony witryny internetowej umożliwiają dostosowanie wyglądu portalu do oczekiwań twórcy. Prosty kreator strony intuicyjnie przeprowadza przez każdy etap projektowania, wobec czego użytkownik nie musi posiadać specjalistycznej wiedzy z zakresu budowania stron internetowych. Na uwagę zasługuje fakt, iż witryny tworzone na Shoplo są bardzo dobrze widoczne na urządzeniach mobilnych, co nie jest standardem w kontekście innych oprogramowań do tworzenia e-sklepów. Nowoczesny design portalu potrafi przyciągnąć i zachęcić dużą liczbę odbiorców do dokonania zakupów.

Narzędzia wzmocnienia sprzedaży

Kolejną wartością dodaną jest bogaty pakiet dodatkowych funkcjonalności serwisu. Klient Shoplo może skorzystać z ponad stu rozszerzeń i integracji, możliwych do dowolnego zaimplementowania na zbudowanej stronie online. Wśród opcjonalnych rozszerzeń pojawiają się także te, które umożliwiają wielokanałową i rozszerzoną sprzedaż.

Ponadto są one w pełni kompatybilne z zasadami SEO, dzięki czemu stworzona strona internetowa będzie posiadać uprzywilejowaną pozycję w wyszukiwarkach internetowych.

Shoplo współpracuje z wieloma przedsiębiorstwami kurierskimi i firmami obsługującymi płatności bezgotówkowe – konsumenci, którzy otrzymują szeroki wachlarz możliwości dostawy i płatności, chętniej decydują się na zrobienie zakupów na danej stronie internetowej.

Promocja i kontakt z klientem w czasie rzeczywistym

Shoplo udostępnia użytkownikom także dodatkową platformę, która może stać się świetnym kanałem promocji. Jest to narzędzie przeznaczone do prowadzenia rozmów tekstowych z klientami, które działa bezpośrednio na wyświetlanej witrynie internetowej. Taka funkcjonalność umożliwia sprawne prowadzenie kampanii reklamowych, czy bieżące monitorowanie liczby osób odwiedzających sklep.

Panel czatu pozwala wrócić w dowolnej chwili do rozmowy z klientem i odpowiedzieć konsumentowi na zadane pytanie. Co ciekawe oprogramowanie wyświetla wiadomość rozmówcy jeszcze przed finalnym jej wysłaniem, wobec czego obsługa sklepu jest w stanie szybciej i sprawniej przygotować zadowalającą odpowiedź na nurtującą odbiorcę kwestię.

Zespół IFIRMA

Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.

Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.

W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.

Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.

Najnowsze artykuły

Wpłata na ZFŚS do 31 maja – kogo dotyczy?

Zastanawiasz się kogo dotyczy przekazywanie wpłat na ZFŚS do 31 maja? W dzisiejszym artykule odpowiemy…

17 godzin temu

Dziedziczenie spółki z o.o. – jakie są zasady dziedziczenia udziałów w spółce?

Zasada stanowi, że udziały w spółce z ograniczoną odpowiedzialnością podlegają dziedziczeniu jak każdy inny składnik…

17 godzin temu

Generowanie wideo z AI: Nowe horyzonty w produkcji treści wideo dla firm

Wyobraź sobie świat, w którym Twoja firma może tworzyć wciągające, spersonalizowane wideo na każdą okazję,…

18 godzin temu

Jak zaplanować działania komunikacyjne w firmie? 6 kroków, przez które musisz przejść

Nawet najdoskonalszy produkt czy usługa nie osiągną sukcesu na rynku bez odpowiedniej strategii komunikacji. Jeśli…

20 godzin temu

Rodzinny kapitał opiekuńczy – komu przysługuje?

Jednym z rozwiązań przyjętych przez Polski Ład jest świadczenie rodzinne, z którego mogą skorzystać rodzice…

3 dni temu

Ponowne rozpoczęcie działalności a prawo do ulg w ZUS

Rozpoczynasz ponownie działalność i zastanawiasz się czy masz prawo do niższego ZUSu? W dzisiejszym artykule…

3 dni temu