Na dobrej stronie internetowej wszystko musi być starannie zaplanowane i wykonane. Spory ruch i profesjonalny design to czasem za mało, aby mówić o sukcesie, jeśli na stronie nie ma konwersji. Warto wówczas popracować nad optymalizacją strony – tym bardziej, że niekiedy naprawdę niewiele trzeba, aby zwykłego użytkownika zamienić w zadowolonego, lojalnego klienta. Podpowiadamy więc, jak przyciągnąć klientów na twoją stronę internetową.
Na dobrej stronie internetowej wszystko musi być starannie zaplanowane i wykonane. Spory ruch i profesjonalny design to czasem za mało, aby mówić o sukcesie, jeśli na stronie nie ma konwersji. Warto wówczas popracować nad optymalizacją strony – tym bardziej, że niekiedy naprawdę niewiele trzeba, aby zwykłego użytkownika zamienić w zadowolonego, lojalnego klienta. Podpowiadamy więc, jak przyciągnąć klientów na twoją stronę internetową.
Im mniej, tym więcej
Umiar jest przyjacielem każdej strony internetowej. Być może nie potrzebujesz u siebie aż tylu grafik, wiadomości i wtyczek społecznościowych? Podkreśl najważniejsze rzeczy i wyrzuć te niepotrzebne. Użytkownik przytłoczony zbyt wieloma elementami na stronie prędzej ucieknie, niż będzie próbował przekopywać się przez dziesiątki zakładek, aby dotrzeć do interesującej go informacji. Nie komplikuj więc niepotrzebnie – ludzie nie przepadają za nowościami, bo zazwyczaj nie wiedzą jak ich używać. Niech poruszanie się po twojej stronie będzie proste i przyjemne.
Prosto i celnie
Zadbaj o dobre call to action. Internauci często „skanują” stronę, zamiast czytać ją od deski do deski, dlatego umieść call to action w widocznym miejscu i odpowiednio wyeksponuj. Niech prowadzi tam, dokąd ma prowadzić – bez wprowadzania użytkownika w błąd i zatajania informacji. Jeśli obiecujesz, że po kliknięciu odnośnika użytkownik zostanie przekierowany do galerii zdjęć, to niech będzie przekierowany do galerii zdjęć, a nie formularza rejestracyjnego.
Eksperymentuj
Jeśli nie wiesz czy odnośnik do oferty zachęca użytkowników do kliknięcia, to przetestuj to. Sprawdź kilka wersji buttonów, zmieniaj kolorystykę nagłówków, rozmiar i ułożenie zdjęć i monitoruj, które z nich są skuteczne.
W grupie raźniej
Ludzie mają tendencję do powielania pewnych zachowań. Gdy dowiadują się, że jakaś rzecz jest modna, wówczas chętniej ją kupują. Wykorzystaj to. Pokaż, jakie produkty są najczęściej kupowane na twojej stronie i jakie cieszą się teraz największą popularnością. A jeśli w twoim sklepie zakupy zrobiło już dziesięć tysięcy użytkowników, to pochwal się tym! Możesz również zamieścić na stronie rekomendacje od twoich klientów. Nic tak nie winduje konwersji, jak zaufanie do marki.
Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.
Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.
W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.
Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga.
O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.
Termin na złożenie zeznania podatkowego PIT za 2024 rok upłynął 30 kwietnia 2025 r., co oznacza, że osoby, które nie rozliczyły się z urzędem, są narażone na konsekwencje karnoskarbowe. Złożenie PIT po terminie nie zawsze jednak musi skutkować automatycznym nałożeniem mandatu czy grzywny, bowiem jeśli podatnik niezwłocznie dopełni należnych formalności, może uniknąć kary.
Każdy projekt, niezależnie od jego skali i branży, wiąże się z określonymi oczekiwaniami ze strony interesariuszy, klientów, zespołu projektowego czy kadry zarządzającej. Kluczowym wyzwaniem jest nie tylko spełnienie konkretnych założeń, ale także odpowiednie zdefiniowanie celów, ich komunikowanie i kontrolowanie na każdym etapie realizacji przedsięwzięcia.
Wyobraź sobie aplikację, która nie tylko ułatwia prowadzenie firmy, ale też rozwija się razem z Tobą. Teraz pomyśl, że możesz korzystać z jej nowych możliwości jeszcze zanim zostaną udostępnione wszystkim użytkownikom. Brzmi zachęcająco? Tak właśnie działa program beta testów aplikacji IFIRMA.
Zastanawiasz się jak zaksięgować otrzymanie grantu i jak rozliczyć dodatkowe wydatki w tym zakresie? W dzisiejszym artykule postaramy się odpowiedzieć na te pytania.
Klauzula informacyjna –
kontakt
telefoniczny marketing
Jeżeli wyrazisz zgodę, zadzwonimy do Ciebie, aby przybliżyć Ci naszą
ofertę. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie, wysyłając
wiadomość e-mail na adres iod@ifirma.pl. Administratorem Twoich
danych
osobowych będzie IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu przy ul.
Grabiszyńskiej 241G, 53-234 Wrocław. Więcej o tym, jak chronimy
Twoje
dane dowiesz się na stronie: https://www.ifirma.pl/rodo