Kupno drukarki do biura pozornie wydaje się być prostym zadaniem. Gdy jednak przychodzi co do czego, nie zawsze wiadomo, co wybrać – czy kupić droższą czy tańszą, laserową czy atramentową?
Kupno drukarki do biura pozornie wydaje się być prostym zadaniem. Gdy jednak przychodzi co do czego, nie zawsze wiadomo, co wybrać – czy kupić droższą czy tańszą, laserową czy atramentową?
Przede wszystkim przed zakupem drukarki warto zastanowić się nad tym, jak często i w jaki sposób będzie się z niej korzystać. Czy w biurze będzie się drukowało kilka dokumentów miesięcznie, a może kilkadziesiąt? Czy istnieje potrzeba druku w kolorze, bądź wystarczy druk czarno-biały? Czy jakość wydruku ma być wysoka? Może zamiast jakości postawić na oszczędność?
Drukarka laserowa
Drukarki laserowe są są droższe, lecz bardziej efektywne. Gwarantują też szybsze drukowanie dokumentów, co jest bardzo opłacalne, gdy przedsiębiorca drukuje jednorazowo na przykład kilkadziesiąt faktur. Poza tym tonery do drukarki laserowej są wydajniejsze, w przeciwieństwie do drukarek atramentowych. Drukarka laserowa pobiera jednak sporo energii elektrycznej i zajmuje więcej miejsca, niż drukarka atramentowa.
Sprawdzi się do: częstych, hurtowych wydruków dokumentów, które nie muszą być bardzo wysokiej jakości.
Drukarka atramentowa
Ceny drukarek atramentowych są niższe, tak samo jak ceny tonerów do drukarek atramentowych. Droższa jest natomiast sama eksploatacja – tonery częściej się zużywają, więc też trzeba je częściej kupować, ale wiąże się to też z lepszą jakością wydruku. Warto również wiedzieć, że drukarki atramentowe są mniej trwałe, niż drukarki laserowe, i szybciej się psują. Jeśli jednak taka drukarka nie będzie zbyt często eksploatowana, zdecydowanie warto po nią siegnąć.
Sprawdzi się do: rzadszych, pojedyńczych wydruków dokumentów dobrej jakości.
Drukarka kolorowa czy monochromatyczna
Dla firm, które drukują dużo dokumentów pełnych kolorowych grafik, zdjęć czy wykresów zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem będzie drukarka korowa. Jeśli jednak w firmie drukuje się wyłącznie proste dokumenty tekstowe, w ramach oszczędności proponujemy drukarkę monochromatyczną.
Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.
Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.
W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.
Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga.
O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.
Darmowa dostawa w e-commerce potrafi podnieść sprzedaż w jeden dzień… i zrujnować marżę w tydzień. Wszystko zależy od tego, jak ją zaplanujesz. W tym artykule pokażemy, jak obliczyć próg darmowej dostawy, który faktycznie zwiększa AOV, zamiast zamieniać zysk w koszt.
Zastanawiasz się jak rozliczyć samochód elektryczny w firmie oraz czy stacja ładowania samochodu elektrycznego może stanowić środek trwały? W takim razie zapraszamy do lektury naszego artykułu.
Allegro to największy marketplace w Polsce, który intensywnie się zmienia, podążając za najnowszymi trendami na rynku. Jednak wdrażane nowości nie zawsze są pozytywnie odbierane przez wszystkich sprzedawców.
Średnie sklepy zarabiają coraz więcej, kobiety trzymają w rękach siłę zakupową, a klienci porzucają koszyki, jeśli nie znajdą BLIKA – tak wyglądał marzec 2025 w polskim e-commerce.
Klauzula informacyjna –
kontakt
telefoniczny marketing
Jeżeli wyrazisz zgodę, zadzwonimy do Ciebie, aby przybliżyć Ci naszą
ofertę. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie, wysyłając
wiadomość e-mail na adres iod@ifirma.pl. Administratorem Twoich
danych
osobowych będzie IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu przy ul.
Grabiszyńskiej 241G, 53-234 Wrocław. Więcej o tym, jak chronimy
Twoje
dane dowiesz się na stronie: https://www.ifirma.pl/rodo