Marketing sensoryczny – jak zmysły wpływają na decyzje zakupowe?
Podsumowanie i przyszłość neuromarketingu – jak emocje kształtują i będą kształtować marketing w przyszłości?
Podstawy neuromarketingu – biometryka i eye tracking, czyli jak narzędzia neuromarketingowe badają zachowania konsumentów
Postaw na emocje w social mediach – jak tworzyć angażujące treści
Muzyka w reklamie (sonic branding): dźwiękowy wymiar emocji
Personalizacja w marketingu – jak dostosowanie treści wpływa na relacje z klientem
Budowanie relacji dzięki eventom i live streamom
Emocjonalny branding – jak tworzyć marki, które ludzie pokochają
Wizualne przekazywanie emocji: moc obrazów w marketingu cyfrowym
Psychologia kolorów – jaką barwę nadać marce?
Obsługuj zamówienia z IFIRMA z marketplace i sklepów internetowych takich jak Allegro, Shoper, PrestaShop itp. Obsługuj, pakuj i wysyłaj zamówienia w jednym wygodnym ekosystemie
W IFIRMA wraz z obsługą zamówień e-commerce możesz wygodnie wystawiać faktury do zamówień, generować paragony, a także zlecić nam obsługę księgową Twojego sklepu internetowego
Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.