Marketing

jaki język programowania wybrać Praca programisty – jak wybrać język programowania?
JavaScript, Java, Python, C++… Mnogość mniej lub bardziej popularnych języków programowania może przytłaczać – zwłaszcza, gdy dopiero zaczynamy przygodę z IT. Jak wybrać język programowania, w którym będziemy później pracować? Jakimi kryteriami się kierować? Sprawdzamy.
|
digital pr Digital PR – najlepsze narzędzia do zarządzania wizerunkiem marki w sieci
Jeśli Twoja firma jest obecna w internecie, powinieneś zadbać o digital PR, efektywnie wykorzystując potencjał poszczególnych narzędzi PR.
|
polskie narzędzia hr Przegląd polskich narzędzi HR cz.1 – budowanie zaangażowania i benefity
Przeczytaj artykuł i poznaj kompleksowe, polskie narzędzia dla HR-owców, służące budowaniu zaangażowania w firmie.
|
kampania pr a plan pr PR: czym różni się kampania od planu?
W nomenklaturze public relations można znaleźć wiele podobnych pojęć, takich jak kampanie, plany, strategie czy działania PRowymi. Mimo, iż granica pomiędzy tymi sformułowaniami jest cienka, to można wyróżnić części odseparowane od siebie. Jakie?
|
najlepsze kampanie prowe Najlepsze kampanie PRowe w 2021 roku
2021 to rok wyjątkowy pod wieloma względami. Niekorzystna sytuacja pandemiczna przeorientowała wiele sposobów prowadzania biznesów. Firmy zostały zmuszone do szukania dodatkowych źródeł finansowania, często już podupadających biznesów. Nie zatrzymało to jednak tendencji do ulepszania i inwestowania w skuteczne i rozbudowane kampanie PRowe. Bez stawiania na innowacje w zakresie nowoczesnych kanałów komunikacji, będących nieodzownym elementem budowania pozytywnych relacji z klientem, nie sposób zaistnieć na szerszą skalę. Przedstawiamy najlepsze kampanie PRowe w 2021 roku, które zaskoczyły nas pomysłem i zostały bardzo dobrze odebrane przez opinię publiczną.
|
pr zewnętrzny Zewnętrzny PR – wizerunek firmy w otoczeniu
Wizerunek firmy w otoczeniu, w którym funkcjonuje, ma doniosłe znaczenie dla jej powodzenia biznesowego. Obecnie, kiedy informacje rozprzestrzeniają się w okamgnieniu, potrafią równie szybko wynieść kogoś na piedestał, jak i z niego zrzucić. Dlatego też PR zewnętrzny stał się nieodzownym elementem działań komunikacyjnych przedsiębiorców, zapewniając im spokój wobec niespodziewanych turbulencji wizerunkowych i możliwość rozwoju marki. Czym dokładnie jest PR zewnętrzny? Co stanowi o jego istotności? Jakimi narzędziami się posługuje?
|
jak założyć kanał na youtube Prowadzenie biznesu na YouTube: jak założyć kanał na YouTube
Jednym z ciekawszych modeli biznesowych pozwalających na zarabianie pieniędzy, nawet bez wychodzenia z domu, jest założenie kanału na YouTube.
|
oświetlenie do filmów youtube Prowadzenie biznesu na YouTube: oświetlenie kinowe YouTube
Pierwszy człon znanego hasła: światła, kamera, akcja wskazuje na element najbardziej podstawowy – oświetlenie, bez którego ani „kamera” nie może pracować wydajnie, ani „akcja” nie jest w stanie pochłonąć uwagi widza.
|
Prowadzenie biznesu na YouTube: YouTube Studio
Platforma YouTube w coraz mniejszym stopniu kojarzy się z amatorskimi materiałami o niskiej jakości, zmierzając w stronę profesjonalizacji i przyciągania osób traktujących ją jako sposób na zarabianie pieniędzy.
|
planer sierpień 2021 Kalendarz przedsiębiorcy + planer sierpień 2021
Pobierz i wydrukuj nasz planer na sierpień 2021, z zaznaczonymi najważniejszymi datami dla przedsiębiorców.
|

Mobilnie czy
stacjonarnie?

Korzystaj jak chcesz!

Zleć księgowość

Pobierz darmową aplikację mobilną

aplikacja mobilna ifirma

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce
Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003